رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پاتک پلیس اطلاعات پایتخت به اراذل و اوباش

13:25 - 24 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۰۸۱۳
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات از دستگيري 46 نفر از اراذل و اوباش شهر تهران خبر داد و گفت: پلیس 54 قبضه سلاح گرم و سرد از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، کشف کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی گفت: در راستای برقراری و ارتقای امنیت عمومی و همچنین ایجاد حس رضایت مندی در شهروندان، ماموران پلیس اطلاعات تهران طرح مقتدرانه و ضربتی برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمان محلات، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، حاملان و فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و .. را اجرا و برای دستگیری متهمان پرونده های مرتبط با شرارت، اوباش گری و همچنین قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز به محل اختفای آنان اعزام شدند.


وی افزود: در نهایت ماموران پلیس اطلاعات تهران موفق شدند طی چندین عملیات جداگانه، چندین باند قاچاق سلاح را منهدم و در مجموع 46 نفر از اراذل و اوباش سطح دار و مزاحمان محلات که دارای پرونده های شرارت و درگیری و نزاع دسته جمعی بوده دستگیر و از مخفیگاه آنان نیز تعداد قابل توجهی سلاح گرم و سرد شامل 28 قبضه اسلحه جنگی و شکاری ، 18 قبضه شبه سلاح ، 21 قبضه سلاح سرد، 4 رشته دستبند ،3 هزار و 145عدد فشنگ و مهمات کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاک سازی و برخورد با دارندگان سلاح های غیر مجاز و مخلان نظم و امنیت را درزمان های مختلف و با تمام توان در سطح شهر اجرا می کند و هیچ گونه مماشاتی با قانون شکنان ندارد.


 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *