اعضای باند سرقت از موبایل فروشی‌های غرب کشور در اصفهان دستگیر شدند

10:35 - 24 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۰۳۳۳
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از دستگیری باند سه نفره سرقت از موبایل فروشی‌های استان‌های غربی کشور خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری در گفت‌وگو با میزان، از دستگیری باند سه نفره سرقت از موبایل فروشی‌های استان‌های غربی کشور خبر داد.

وی افزود: به دنبال شکایت تعدادی از مال باختگان، مبنی بر سرقت تعداد زیادی موبایل از مغازه موبایل فروشی در شهرستان تیران و کرون، تحقیقات قضایی توسط دادسرای این شهرستان آغاز شد که نتیجه این تحقیقات شناسایی باند متهمان در حوزه قضایی نجف‌آباد بود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری ادامه داد: با صدور دستورات قضایی، ماموران پلیس آگاهی، پس از ورود به محل اختفای متهمان، اقدام به دستگیری آنها و کشف اموال مسروقه کردند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: متهمان دستگیر شده به تعداد 15 فقره سرقت گروهی از مغازه های موبایل فروشی در شهرستان های نجف آباد، تیران و کرون، اصفهان، کاشان و استان های غربی اعتراف کردند. متهمان با قرار متناسب به زندان معرفی شدند و پرونده آنها در دادسرای تیران و کرون در حال طی مراحل قانونی هستند.

وی در پایان با هشدار به مالکانی که قصد اجاره دادن ملک مسکونی خود را دارند، تصریح کرد: مالکان در زمان اجاره دادن کوتاه مدت یا بلند مدت منازل مسکونی، از صحت اطلاعات هویتی و شغلی مستاجرها اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: موبایل دستگیر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *