ارمغانی: چند گل ساده خوردیم/ در کوارتر چهارم ژاپن چند شوت استثنایی زد

15:44 - 22 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۸۰۰۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: باتوجه به تمرینات، مدت زمانی که در اختیار داشتیم و نوع بازیکنان تیم که همه جوان هستند، خوب بازی کردیم.

خبرگزاری میزان - سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از شکست در اولین دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*فکر می‌کنم بچه‌ها نسبتا بازی قابل قبولی را انجام دادند، باتوجه به اینکه یک سری از بازیکنان جوان و کم تجربه هستند و میادین بین المللی را کم‌تر دیدند، تحت تاثیر شرایط خاصی که در ژاپن است و نوع برنامه‌ریزی که ژاپنی‌ها داشتند، قرار گرفتند.

*باتوجه به تمرینات، مدت زمانی که در اختیار داشتیم و نوع بازیکنان تیم که همه جوان هستند، خوب بازی کردیم. اشتباه داشتیم اما طبیعی است، هر تیمی بازی اشتباه دارد. باید تلاش کنیم تا این اشتباهات را جبران کنیم.

*جوانان ما در بازی و پس از مدتی کوتاه خودشان را پیدا و خوب بازی کردند. مشکل ما این بود که زمان‌های کوتاهی تیم ما مخصوصا در بخش دفاع گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم .در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و من از بازیکنان راضی هستم. انشاالله فردا بتوانیم بازی بهتری داشته باشیم.

*بازی فردا قابل پیش بینی نیست، اما من تلاش می‌کنم که بازیکنان از دقایق ابتدایی بازی هوشیار باشند و اشتباهاتی که در این بازی داشتیم را تکرار نکنیم یا کم‌تر تکرار کنیم. اگر بتوانیم دفاع خوب و منسجمی داشته باشیم که این اتفاق در اواخر کوارتر دوم این دیدار هم افتاد و توانستیم نزدیک شویم، اگر بتوانیم در طول بازی این دفاع را انجام دهیم، بازی خوبی خواهد بود.

*نباید فراموش کنیم که در کوارتر چهارم تیم ژاپن چند شوت استثنایی زد، دفاع ما واقعا خوب بود اما با این وجود از فاصله ۸ متر شوت زدند. در مقابل چنین شوت‌هایی واقعا نمی‌شود کاری کرد و باید تبریک گفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *