بازی‌های کشورهای اسلامی| احمدی به مدال طلا رسید، برخورداری برنز گرفت

22:42 - 20 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۵۸۹۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
در ادامه رقابت‌های تکواندو پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی، علی احمدی به مدال طلا رسید و مهران برخورداری مدال برنز کسب کرد.

خبرگزاری میزان - در ادامه پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه و در سومین روز از مسابقات تکواندو این رقابت‌ها،امروز(پنجشنبه - 20 مردادماه) سه نماینده تکواندو کشورمان به روی شیاپ‌چانگ رفتند که حاصل تلاش آنها یک مدال طلا توسط علی احمدی و یک مدال برنز توسط مهران برخورداری بود و زهرا پوراسماعیل نیز از دور مسابقات حذف شد.

در رقابت‌های وزن 87- کیلوگرم، علی احمدی پس از استراحت در دور نخست، در مرحله بعدی به مصاف نیکیتا رافالوویچ از ازبکستان رقت و در دو راند متوالی حریف خود را شکست داد. او در مرحله نیمه‌نهایی نیز در 2 راند متوالی موفق به برتری مقابل طه بیچر از ترکیه شد و راهی دیدار فینال شد.

احمدی در فینال به مصاف فهد صبیحی از اردن رفت و پس از شکست در راند نخست، موفق به برتری در 2 راند بعدی شد و سومین مدال طلای تکواندو در این مسابقات را کسب کرد.

در مبارزات وزن 80- کیلوگرم، مرهان برخورداری پس از استراحت در دور اول، دالو از کشور گینه را 2 بر صفر شکست داد و در ادامه با برتری 2 بر یک مقابل رخیم عدیلخانوف از قزاقستان به نیمه نهایی راه یافت.

برخورداری در این مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 2 بر یک در راند شماری مغلوب شوخرات سالائف ازبکستان شد و به مدال برنز رسید.

زهرا پوراسماعیل نیز در رقابت‌های وزن 73- کیلوگرم بانوان، در دور نخست مقابل سوده یارن از ترکیه مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

تا پایان روز سوم رقابت‌های تکواندو بازی‌های کشورهای اسلامی، ناهید کیانی، حسین لطفی و علی احمدی 3 مدال طلا، غزل سلطانی و زینب اسماعیلی 2 نشان نقره، مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری، محمدصادق دهقانی و نسترن ولی‌زاده هم 4 مدال برنز کسب کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *