رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از 88 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در تیرماه سال جاری رفع تصرف شد

11:38 - 20 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۵۰۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در تیرماه سال جاری و در راستای صیانت از بیت المال ، بیش از 88 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کردستان توسط دستگاه قضایی استان ، رفع تصرف شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی درگفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی در امر حفاظت از بیت المال و اراضی ملی و دولتی و با ورود جدی و مستمر دادستانی مرکز استان کردستان ، در تیرماه اخیر بیش از 88 هکتار اراضی رفع تصرف شده و به بیت المال بازگشت.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: با وصول گزارشات مردمی و حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی ، این اراضی رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

وی ضمن اشاره به تشکیل 159 مورد پرونده منتهی به صدور حکم برای متصرفان و زمین خواران در محاکم قضایی استان در مدت زمان یادشده ، تاکید کرد : دادگستری استان کردستان در راستای حفظ حقوق بیت المال با پدیده زمین خواری در استان با قاطعیت برخورد نموده و در این خصوص لازم است تمامی دستگاههای متولی ضمن انجام وظایف قانونی با همکاری دستگاه قضایی از بروز این موارد پیشگیری کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *