جانشین فرمانده کل سپاه: جبهه باطل در یمن شکست خورده است

9:00 - 19 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۳۵۴۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه توانمندی‌های جبهه باطل در یمن بسیج شده اما شکست خورده است گفت: شهدا بسیار قدرتمند هستند، شهدای چند روز اخیر فلسطین غوغا خواهند کرد. این رویه همه دلدادگان حق است.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز، سردار دریادار علی فدوی در تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران اظهار داشت: امروز روز اول اسارت اهل بیت علیه السلام است و در چنین ساعاتی سخت‌ترین مصیبت‌ها و رنج‌ها بر اهل بیت پیغمبر صلوات الله علیه وارد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: جبهه باطل ناچار است شروط جبهه حق را بپذیرد. در سه روز اخیر رژیم صهیونیستی با اقدام خود شکست دوباره را تجربه کردند. آنها نتوانستند در برابر جهاد اسلامی تاب بیاورند، شکست خوردند و شروط جهاد را قبول کردند.

وی افزود: وقتی جزئی از جبهه حق و حزب الله باشید جبهه حق پیروز میدان است. ما هر روز بنا بر تکلیفی که داریم باید توانمندی و استطاعت خود را افزایش دهیم. امروز توان جبهه حق در ایران، بر همه دلدادگان انقلاب اسلامی ثابت شده است. در فلسطین، لبنان، یمن و سوریه علیه جبهه باطل راه باز شده است و این امری دائمی است.

سردار فدوی ادامه داد: خداوند آنچنان در وعده خود حق است و استطاعت دائمی را برای ما رقم زده است که آنها مجبور هستند به دنبال بازدارندگی در مقابل جبهه حق بروند. خداوند راه توبه را باز گذاشته است و آنها چون مسلمان هستند نباید به جنایتکاران و کودک کش‌ها بپیوندند. آنها مجبور هستند در شهرک‌ها به دور خود دیوار بتنی بکشند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: همه توانمندی‌های جبهه باطل در یمن بسیج شده اما شکست خورده است.  

وی گفت: ایجاد شک، کار اول شیطان است، رسانه‌ها باید هوشیار باشند که شک را رواج ندهند. گرچه دشمنان نمی‌توانند پیروز شوند اما ما باید تکلیف روشنگری خود را انجام دهیم. وقتی حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید بسیار توانمند تر از زمانی شد که به شهادت نرسیده بود. شهدا بسیار قدرتمند هستند. شهدای چند روز اخیر فلسطین غوغا خواهند کرد. این رویه همه دلدادگان حق است.

سردار فدوی در پایان اظهار داشت: همین طور که ما دیدیم کرانه باختری مانند غزه به پا خواسته است، ان شاء الله این به پا خواستن‌ها کامل شود تا بخشی از کرامت انقلاب اسلامی را به رخ صهیونیست‌ها بکشد و ترس آنها را افزایش دهد تا بتوانیم سقوط و محو شدن آنها را ببینیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *