سوریه: رژیم صهیونیستی به جنایت علیه بشریت عادت کرده است

18:39 - 15 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۹۵۶۲
سوریه، رژیم صهیونیستی را مسئول تنش ایجاد شده دانست و خواستار محاکمه سران رژیم صهیونیستی شد که به جنایت علیه بشریت عادت کرده‌اند.

خبرگزاری میزان_ یک منبع وابسته به وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که تازه‌ترین دور جنایات اسرائیل تا به این لحظه موجب کشته شدن ده‌ها بی گناه از جمله زنان و کودکان در غزه شده است و تصویر ساختمان‌های ویران شده شاهد تازه‌ای بر توحش و نژادپرستی این نظام اشغالگری است که از هیچ جنایت و اقدام تروریستی در حق فلسطینیان فروگزار نمی‌کند.

این منبع سوری همچنین شهادت شهروندان فلسطینی به ملت فلسطین و خانواده‌های قربانیان را تسلیت گفت و به تاکید بر تداوم حمایت سوریه از برادران فلسطینی در احقاق حقوقشان پرداخت و بر ضرورت وحدت فلسطینیان در سطح داخلی و خارجی به منظور رویارویی با این حملات تا زدن مهر پایان بر اشغالگری چند دهه‌ای رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس و تضمین بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان تأکید کرد.

منبع وابسته به وزارت خارجه سوریه در ادامه به انتقاد از بی تفاوتی جامعه جهانی به این جنایات پرداخت و این موضوع را نشانه هم‌دستی با تل آویو و نادیده گرفتن همه ارزش‌های انسانی و قوانین بین‌المللی دانست.

سوریه، رژیم صهیونیستی را مسئول تنش ایجاد شده دانست و خواستار محاکمه سران رژیم صهیونیستی شد که به جنایت علیه بشریت عادت کرده‌اند

منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: اولویت اصلی کشورهای عربی در این شرایط حمایت کامل از ملت فلسطین برای دفاع از حقوقش و رسوا کردن نیت های شوم رژیم صهیونیستی است. فلسطینیان جز با مبارزه و فداکاری و ایستادگی در برابر سیاست‌های رژیم صهیونیستی به حقوق خود دست نمی‌یابند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *