آیین تجلیل از قضات و کارمند نمونه کشوری دادگستری کل استان سمنان انجام شد

12:46 - 13 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۶۶۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان در مراسمی از قضات و کارمند نمونه کشوری دادگستری کل این استان، تقدیر کرد.

خبرگزاری میزان - محمد جعفر عبدالهی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم و عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش بیان کرد: مسئولیت و اهمیت کار در دستگاه قضایی بر مسئولان و مدیران قوه قضاییه پوشیده نیست و به همین اساس موضوع قدردانی و تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های ارزشمند قضات و کارمندان در دستگاه قضایی مطرح و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان قضایی مبنی بر تشویق قضات و کارمندان شریف و زحمتکش، گفت: این موضوع در مجموعه دستگاه قضایی استان در دستور کار قرار دارد و در همین راستا دو مرحله تقدیر از قضات و کارکنان به صورت استانی و کشوری برگزار شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: به همین منظور در مجموع از ۹ نفر از قضات و کارکنان اداری به صورت ۵ نفر قاضی و ۴ نفر کارمند در دادگستری استان تقدیر شده است که از این تعداد یک نفر از قضات تقدیر شده به عنوان مدیر قضایی نمونه کشوری انتخاب که در نهایت مدیر قضایی، قاضی، کارمند نمونه کشوری از سوی رئیس قوه قضاییه مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با اشاره به ملاک‎های ارزیابی تقدیرشوندگان، گفت: در ارزیابی قاضی نمونه، رفتار حرفه‌ای، مدیریت قضایی، علم و دانش ملاک و در انتخاب کارمند نمونه شاخص‌های ارزشیابی که در بازدید هیئت نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری در طول سال انجام می‌شود، حائز اهمیت و ملاک تقدیرشوندگان به شمار می‌آید.

بیشتربخوانید

رئیس دادگستری بستان آباد: ترک فعل مسئولان در تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز رسیدگی می‌شود

 عبداللهی گفت: کارنامه سال ۱۴۰۰ قضات استان تهیه و تدوین شده که ارسال می‌شود و هدف از امر و نهی در اجرای ماموریت‌های نظام مند سال ۱۴۰۱ سند تحول و تعالی قضایی در استان تحقق رعایت حق شهروندان در مراجعه به مراجع قضایی است که با توجه به زمان بندی اختصاصی در هر ماموریت، سند تحول و تعالی قضایی به صورت جدی در استان پیگیری خواهد شد.

در این مراسم از حجت الاسلام والمسلمین عین الکمالی - سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان سمنان «بعنوان مدیر قضایی نمونه کشوری از استان سمنان » حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اصغر ترابی - رئیس شعبه هشتم دادگاه تجدید نظر دادگستری استان سمنان، زینب خیرآبادی - رئیس اداره عمومی حوزه قضایی مهدیشهر به عنوان قضات و کارمندنمونه کشوری تقدیر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *