ساندی میرور: آزار جنسی کودکان در انگلیس نادیده گرفته می‌شود

13:50 - 13 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۵۷۲۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
شواهد افشا شده حاکی از آن است که در برخی از مناطق انگلیس آزار جنسی کودکان برای چندین دهه مخفی مانده است.

خبرگزاری میزان – یک گزارش نشان می‎دهد در سال 2021 و 2022 تاکنون حدود 30 هزار مورد آزار جنسی کودکان در انگلیس و ولز به ثبت رسیده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که آزار جنسی کودکان در انگلیس روندی رو به افزایش داشته و تاکنون بسیاری از این موارد مخفی مانده است.

تحقیقات انجام شده در مورد شهر «تلفورد» انگلیس نشان می‌دهد که موضوع جرایم جنسی علیه کودکان در این منطقه برای چند نسل نادیده گرفته شده و این امر به افزایش بیش از حد این جرایم منجر شده است.

این نادیده گرفته شدن روندی «نظام‌‎مند» داشته به گونه‌ای که بسیاری از نهادها، کودکان و نه عاملان را مقصر می‌دانستند.

پایگاه «ساندی میرور»، فاش کرد که باندهایی از دهه 1980 از کودکان در شهر مذکور سوء استفاده می‌کردند و این سوء استفاده برای چندین دهه بدون کنترل رشد کرده است.

این گزارش نشان می‌دهد که آژانس‌ها گزارش‌های مربوط به استثمار کودکان را رد کرد‌ه‌اند؛ مضمون غالب شواهد، رنج وحشتناک نسل‌های کودکان بوده است که ناشی از ظلم کامل افرادی است که مرتکب استثمار جنسی از کودکان شده‌اند.

تعداد بی‎شماری از کودکان مورد تجاوز جنسی و آزار قرار گرفتند؛ آنها عمدا تحقیر شدند، مورد خشونت قرار گرفتند و خانواده‌هایشان تهدید شدند.

مجرمان با عدم اقدام پلیس انگلیس، «جسور» می‌شوند و سوء استفاده برای سال‌ها بدون پاسخ هماهنگ ادامه می‌یابد.

این گزارش در پایان می‎گوید که در موارد بسیاری، قربانیان در صورت تلاش برای پایان دادن به آزار، تهدید به مرگ خود یا خانواده‌هایشان شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *