مشکلات 4 واحد تولیدی در دادگستری مازندران بررسی شد

14:08 - 09 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۰۵۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه نگاه به تولید باید حمایتی باشد، گفت: سیاست دستگاه قضایی استان، حمایت حقوقی، قضایی و قانونی ازتولید کنندگانی است که همه همت خود را درمسیر گردش چرخ اقتصاد کشور معطوف کرده‌اند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری درسومین جلسه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بابیان اینکه نگاه به تولید باید حمایتی باشد، اظهار کرد: سیاست دستگاه قضایی استان حمایت حقوقی، قضایی و قانونی ازتولید کنندگانی است که همه همت خود را در مسیر گردش چرخ اقتصاد کشور معطوف کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه مبنی بر حمایت از تولید و شرکت‌های دانش بنیان، دادگستری استان با همه توان خود در رفع مشکلات تولیدکنندگان اقدام و هماهنگی‌های لازم را صورت می‌دهد.

رئیس کل دادگستری مازندران بر تحقق شعار سال وحمایت از شرکت‌های تولیدی تاکید کرد و گفت: درجلسات اقتصاد مقاومتی، مشکلات با حضور تولیدکنندگان مطرح وبرای رفع آن چاره اندیشی می‌شود.

سومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان با حضور رئیس کل دادگستری استان وکلیه اعضا برگزارشد و 4 شرکت تولیدی در ابتدای جلسه به بیان موضوعات، اختلافات ومشکلات خود پرداختند و درخصوص چگونگی رفع مشکلات این شرکت‌ها بحث و دستورات لازم جهت رفع موانع و سهولت در کار از سوی رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان صادر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *