خدمات‌رسانی شهرداری در نمایشگاه عطرسیب ۳۰۰ درصد بیشتر از سال گذشته است

16:31 - 09 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۹۵۷۸
نمایشگاه عطر سیب امسال با تدبیر ویژه شهرداری تهران خصوصا سازمان فرهنگی هنری، تحول جدی پیدا کرده است. این نمایشگاه باحفظ جنبه فروشگاهی خود به یک رویداد فرهنگی تبدیل شده و امیدواریم که این رویکرد جریان ساز ادامه یابد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از افزایش ۳۰۰ درصدی خدمات‌رسانی نمایشگاه عطر سیب به هیأت‌ها نسبت به سال گذشته خبر داده و گفته که این نمایشگاه شهرداری، امسال از یک فروشگاه به یک رویداد اثر گذار فرهنگی بدل شده و انتظار این است که سایر دستگاه‌های و نهادهای دولتی نیز به کمک هیئت‌ها بیایند.



حجت‌الاسلام باباخانی با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایشگاه عطرسیب امسال گفت: نمایشگاه عطر سیب امسال با تدبیر ویژه شهرداری تهران خصوصا سازمان فرهنگی هنری، تحول جدی پیدا کرده است. این نمایشگاه باحفظ جنبه فروشگاهی خود به یک رویداد فرهنگی تبدیل شده و امیدواریم که این رویکرد جریان ساز ادامه یابد.

تقویت جریان متدین جامعه

وی با اشاره به اهتمام شهرداری و خصوصا شهردار تهران که به تقویت جریان متدین جامعه منجر شده است، افزود: خوشبختانه به هیآت مذهبی به عنوان عناصر موثر در دینداری جامعه و به مصابه یک عنصر موثر فرهنگی در شهر تهران توجه ویژه‌ای شده است. بنیاد دعبل و اداره کل تبلیغات اسلامی تهران نیز دوشادوش عزیزان ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سعی کردند که در هر چه بهتر شدن این رویداد فرهنگی نقش‌آفرین باشند.

نمایشگاه عطرسیب

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا به برخی از هیآت مجوزدار، بن خرید کالا از نمایشگاه عطرسیب تعلق نگرفته است گفت: طبیعی است که ظرفیت منابع اختصاصی توسط شهرداری تهران علیرغم رشد ۳۰۰ درصدی نسبت به سال قبل محدود است. از طرفی اختصاص کمتر از 6 میلیون در شرایط اقتصادی موجود برای هر هیأت غیر قابل قبول بود. امسال هم حدود ۲ برابر بیشتر از گذشته، این نمایشگاه مورد استقبال هیئت‌ها قرار گرفته و ظرفیت بن‌های عطر سیب در روزهای اول برپایی نمایشگاه به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *