رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مخارج سنگین خانواده سلطنتی انگلیس برای مالیات دهندگان

11:06 - 09 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۹۳۹۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که مخارج خانواده سلطنتی انگلیس هزینه بالایی را برای مالیات دهندگان این کشور به همراه دارد.

خبرگزاری میزان - یک گزارش مالی نشان می‎دهد که «الیزابت دوم» و خانواده سلطنتی انگلیس در سال گذشته 102.4 میلیون پوند مخارج داشته‌اند.

 به گزارش «ایندیپندنت»، حساب‌های مربوط به  «Sovereign Grant»، که هزینه‌های رسمی «الیزابت دوم» و خانواده‌اش را تأمین می‌کند، در ژوئن ۲۰۲۲ منتشر شد و نشان می‌دهد که خانواده سلطنتی انگلیس ۱۰۲.۴ میلیون پوند برای مالیات‌دهندگان در طول سال‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۲ هزینه داشته است.

این ارقام افزایشی ۱۷ درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

وجوه توسط «الیزات دوم» و سایر اعضای خانواده سلطنتی برای پرداخت مراسم‌های سلطنتی مانند پذیرایی و مهمانی‌های باغ و بازدید از مدارس استفاده می‌شود؛ سال گذشته نزدیک به دو هزار و 300 مراسم برگزار شده است.

با کاهش محدودیت‌ها پس از همه‌گیری، هزینه‌های سفر در سال‌های 2021-2022 از 1.3 میلیون پوند به 4.5 میلیون پوند افزایش یافت.

این شامل 26 سفر بود که هر کدام بیش از 15 هزار پوند هزینه داشت؛ به عنوان مثال، سفر «الیزابت دوم» با قطار سلطنتی برای شرکت در پذیرایی سران گروه 7 در «کورنوال» حدود 32 هزار پوند هزینه داشت.

گران‌ترین سفر با هزینه حدود 227 هزار پوند، تور خانواده سلطنتی انگلیس در کارائیب در ماه مارس بود.

بیشتر هزینه صرف هزینه‌های نگهداری کاخ‌های سلطنتی انگلیس و دستمزد کارکنان شد؛ سال گذشته 55 میلیون پوند برای تسریع کار در کاخ باکینگهام در زمان یک جشن بزرگ هزینه شد که افزایش 41 درصدی را به همراه داشت.

برای سال‌های 2021 تا 2022، هزینه‌های خانواده سلطنتی بسیار بیشتر از کمک‌های بلاعوض و درآمد اضافی 9.9 میلیون پوندی بود که از راه‌های دیگر به دست می‌آمد.

همچنین گزارش ها حاکی از آن است که معاهده حقوقی مداوم «هری»، نوه «الیزابت دوم» با وزارت کشور انگلیس در حال حاضر برای مالیات دهندگان انگلیسی نزدیک به 160 هزار دلار هزینه داشته است

وی تصمیم وزارت کشور انگلیس مبنی بر امتناع از حمایت پلیس از او و خانواده‌اش را در طول سفرهایش به آمریکا به چالش کشید که منجر به یک دعوی حقوقی طولانی شد؛ این دعوی حقوقی حدود 160 هزار دلار برای مالیات دهندگان انگلیس هزینه داشته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *