سومین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز/ دستگیری بیش از یکهزار متهم

13:08 - 08 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۸۹۹۶
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای سومین مـرحلـه طــرح سـراسـري مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلال امینی گفت: سومین مـرحلـه طــرح سـراسـري مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری با اولويت کالاي ممنوعه به عنوان يکي از راهبـردهاي عمليـاتـي به منظور شناسايي و انهدام شبکه هاي قاچاق سازمان یافته و ناامن کردن مبادي ورودي و خروجي، محل هاي دپو و توزيع کالاي قاچاق و تشـديـد بـرخـورد بـا پـديـده شــوم قاچاق در استان‌هاي سراسر کشور با استفـاده از تمامی امکانات و ظرفيت رده هاي انتظامي و مرزبانی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح انواع کالای قاچاق، شامل 36 هزار و 125 عدد کالای ممنوعه، سه هزار و 124 عدد انواع تجهيزات دريافت از ماهواره، 6 هزار و 864 عدد اقلام ضد فرهنگی، 129 هزار و 618 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 899 قلم انواع دارو، 6 دستگاه خودرو، 31 دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر قابل توجهی چای، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو، مواد خوراکی و ... کشف شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بیش از 2 هزار میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا یک هزار و 37 متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و 622 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا در خاتمه با بیان اینکه با تمام توان و جديت همواره با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله می کنیم از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني در این زمینه مراتب را از طريق فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *