رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عملیات حج با کمترین تاخیر صورت گرفته است

10:42 - 08 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۸۶۵۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: بدی آب وهوا در روزهای پایانی برای عملیات حج مشکلاتی ایجاد کرد اما هیچ تاخیری ایجاد نشد و عملیات برگشت در ۱۶ روز انجام شد.

خبرگزاری میزان- شمس الدین فرزادی پور در مراسم پایان پرواز حج گفت: عملیات حج در شرایط ویژه انجام شده و با کم ترین تاخیر صورت گرفته است.

وی بیان کرد: پروازهای رفت در  ۲۱ روز با ۱۶۲ پرواز از ۱۸ مقصد فرودگاهی انجام شده است و آماده سازی ترمينال سلام در فرودگاه امام خمینی نیز در کمترین زمان بوده است.

سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با تلاش تمامی کادر، عملیات حج بدون کوچکترین مشکل انجام شد و با وجود آنکه در روزهای اول فضا وشرایط از جمله آماده سازی ترمينال ها سخت بود و چندین بار موتورهای هواپیما را تعمیر و تعویض کردیم و توانستیم با همکاری نیروهای متخصص اماده سازی را انجام دهیم.

به گفته فرزادی پور برخی از کادر عملیات حج درگیر کرونا شدند و از طرف دیگر بدی آب وهوا در روزهای پایانی برای عملیات حج مشکلاتی ایجاد کرد اما هیچ تاخیری ایجاد نشد و عملیات برگشت در ۱۶ روز انجام شد.

وی افزود: به طور میانگین ۱۱ پرواز در روز در زمان برگشت صورت گرفت و امروز آخرین پرواز حج در ساعت ۵:۵۰دقیقه بامداد بر زمین نشست.

سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات حج امسال با کم ترین مشکل برگزار شد به طوری که چندین موتور هواپیما در کم ترین زمان انجام و به هواپیماهای حج وارد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: حج و زیارت حج

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *