استقلال و پرسپولیس بازهم از آسیا حذف می‌شوند؟!

10:43 - 07 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۷۵۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره شرایط استقلال و پرسپولیس در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری میزان - سهیل مهدی درباره حضور استقلال و پرسپولیس در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در خصوص اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا صراحتاً به ما اعلام کند که استقلال و پرسپولیس یا هر تیم ایرانی دیگری حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد چنین چیزی نیست. بعد از چند ماهی که ما بحث صدور مجوز حرفه‌ای و نظارت باشگاه‌ها را رها کردیم شرایط سخت‌تر و تنگ‌تر می‌شود.

وی درباره احتمال تعلیق لیگ برتر تصریح کرد: پرونده‌های بدهی‌ها هم مضاف بر این موضوع شده است تا کنترل را سخت‌تر کند. در سال‌های گذشته هم این ممیزی بود و هر روز شرایط سخت‌تر می‌شود. بعد از اینکه ما در آسیا شرکت نکردیم، شاید قدم بعدی تعلیق لیگ برتر ما باشد. وقتی قرار نیست به آسیا برویم دیگر چرا باید بازی کنیم؟! ما نمی‌توانیم جدا از دنیا باشیم. هنوز بحث تعلیق لیگ ابلاغ نشده است. این موضوع اگر انجام شود به خاطر اصول حرفه‌ای است که ما رعایت نمی‌کنیم.

مهدی درباره وضعیت تبلیغات محیطی در فصل جدید تصریح کرد: این موضوع را باید آقای درودگر توضیح دهد و من نمی‌توانم دخالتی داشته باشم. قاعدتاً روال سال گذشته است، ولی چند باشگاه مثل پرسپولیس و استقلال و یکی دو تیم دیگر درخواست دادند که خودشان این موضوع را انجام دهند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان برگزاری سوپرجام گفت: برنامه‌ریزی ما با توجه به برنامه‌های تیم ملی است. ما 20 روز برای تیم ملی برنامه داریم و شروع مسابقات لیگ هم با ایام محرم مصادف شد و نمی‌توانستیم سوپرجام را در این تاریخ برگزار کنیم. 20 روزی که با توجه به برنامه تیم ملی به برنامه‌ریزی ما اضافه شد سه هفته را از تاریخ ما گرفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *