رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پاکدل: برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای رده‌های پایه هندبال داریم

13:22 - 05 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۴۸۲۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس فدراسیون هندبال از مسابقات رده سنی زیر ۱۷ سال بازدید به عمل آورد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل با حضور در محل برگزاری مسابقات هندبال رده‌سنی زیر ۱۷ سال پسران در شهر شیروان استان خراسان شمالی ضمن بازدید از برگزاری این رقابت‌ها با هندبالیست‌ها و اعضای کادر فنی تیم‌های حاضر در این مسابقات دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با تاکید بر نگاه ویژه فدراسیون هندبال به رده‌های سنی پایه، تصریح کرد: توجه به رده‌های سنی پایه از جمله برنامه‌های مهم فدراسیون هندبال است که همواره بر آن تاکیده داشته و دارم. برنامه‌ریزی برای توسعه و گسترش مدارس هندبال، پایگاه‌های ملی و دیگر بخش‌های مرتبط به رده‌های سنی پایه از جمله مهم‌ترین برنامه فدراسیون هندبال در این زمینه است.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: خوشبختانه مسابقات رده‌های پایه در شیروان به خوبی برگزار شد و باید از اعضای هیئت هندبال شهر شیروان و استان خراسان شمالی در برنامه‌ریزی خوب و برگزاری مناسب این رویداد قدردانی نمایم.

پاکدل همچنین در جمع ورزشکاران حاضر در رقابت‌های رده سنی زیر ۱۷ سال، خطاب به آنها گفت: آینده هندبال کشور در دستان شماست و به زودی شاهد حضور شما در تیم‌های ملی و افتخارآفرینی برای هندبال کشور خواهیم بود. ما نیز در فدراسیون هندبال هر آنچه که بتوانیم برای موفقیت رده‌های سنی پایه انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: هندبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *