رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برنامه‌ریزی استقلالی‌ها برای برگزاری بازی‌های دوستانه در تهران

12:58 - 03 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۱۲۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال قرار است تا زمان آغاز لیگ برتر چند بازی تدارکاتی در تهران داشته باشد.

خبرگزاری میزان - در حالی‌که بر اساس برنامه‌ریزی قبلی قرار بود اردوی تیم فوتبال استقلال در ترکیه چهارشنبه (5 مرداد ماه) به پایان برسد، اما با توجه به رضایت استقلالی‌ها از شرایط این اردو و از سوی دیگر درخواست ساپینتو این اردو برای 2 روز دیگر تمدید شد تا آبی‌پوشان جمعه (7 مرداد ماه) به تهران بازگردند.

از طرفی استقلالی‌ها تاکنون 2 دیدار دوستانه با تیم‌های گنچلربیر و کاراگومروک ترکیه در این مدت برگزار کرده‌اند که حاصل آن یک تساوی و یک پیروزی 2 بر صفر بوده است.

قرار بود شاگردان ساپینتو روز گذشته به مصاف الوکره قطر بروند که با تصمیم کادرفنی استقلال این دیدار لغو شد، هر چند احتمالا استقلالی‌ها روز چهارشنبه یک بازی دوستانه دیگر در کمپ تمرینی خود برگزار خواهند کرد.

با توجه به اینکه قرار است کاروان استقلال جمعه از اردوی ترکیه برگردند و مرحله آخر آماده سازی پیش فصل را در تهران پشت سر بگذارند، احتمالاً بازیکنان یکی، 2 روزی را استراحت خواهند کرد تا مرحله جدید تمرینات آبی‌پوشان در تهران از سرگرفته شود.

بر اساس برنامه‌ریزی کادرفنی تیم فوتبال استقلال، قرار است این تیم تا زمان آغاز لیگ برتر چند بازی تدارکاتی هم در تهران داشته باشد. تاکنون برگزاری 2 بازی قطعی شده و احتمال دارد در صورت فراهم بودن شرایط دیدارهای دیگری نیز تدارک دیده شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *