رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایجاد رعب و وحشت با سلاح ساچمه‌ای

16:33 - 02 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۰۴۲۰
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 عامل اصلی رعب و وحشت در محله تجریش خبر داد و گفت: از متهمان یک قبضه کلت کمری ساچمه ای کشف شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پلیس، سرهنگ محمدباقر قدم زاده اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و تهدید با سلاح در باغ فردوس محله تجریش سریعا برای رسیدگی موضوع تیم عملیات کلانتری 101 تجریش به محل اعزام شدند.


وی با بیان اینکه ماموران در محل حاضر و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد دو نفر جوان با در دست داشتن سلاح کلت کمری اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تهدید شهروندان در باغ فردوس محله تجریش می کنند که در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هر دو متهم در انتهای پارک شناسایی شدند.


سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر دو متهم دستگیر و در بررسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری ساچمه ای کشف شد که متهمان 20 ساله به جرم خود و ایجاد رعب و وحشت در بوستان فردوس برای شهروندان معترف شدند.


سرهنگ قدم زاده با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *