دستگاه قضایی به موضوع تصادفات در حادثه خیزترین نقطه شهرستان زرند ورود کرد

9:28 - 02 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۶۹۳۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان زرند کرمان از ورود دستگاه قضایی این شهرستان به موضوع تصادفات در حادثه خیز ترین نقطه این شهرستان خبر داد و گفت: در زرند آمار تصادفات یکی از بالاترین آمار پرونده های ورودی به حوزه قضایی به شمار می رود.

خبرگزاری میزان - ابوالفضل فرحبخش در حاشیه بازدید از اقدامات انجام گرفته کاهش تصادفات در گردنه عیسی آباد در محور مواصلاتی زرند به راور گفت: تصادفات یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر انسانی در کشور می باشد .

وی افزود: گردنه عیسی آباد زرند به راور از پرخطرترین مسیرهای شهرستان است که بالاترین آمار مرگ و میر تصادفات در سال جاری ناشی از تصادفات مربوط به این مسیر در شهرستان بوده است.

فرحبخش بیان کرد: با همت اداره راهداری و پلیس راه، عریض کردن و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی جهت پیشگیری که از جمله مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بوده انجام پذیرفته و امیدواریم اقدامات دائمی که دو بانده کردن این مسیر است نیز با پیگیری مسئولان انجام پذیرد تا دیگر شاهد خسارات جانی و مالی مردم نباشیم.

رئیس دادگستری شهرستان زرند از ورود دستگاه قضایی این شهرستان به موضوع تصادفات در حادثه خیز ترین نقطه این شهرستان خبر داد و گفت: در زرند آمار تصادفات یکی از بالاترین آمار پرونده های ورودی به حوزه قضایی به شمار می رود .

رضا یعقوبی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: فارغ از عامل انسانی، عوامل محیطی و جاده ای نیز از علل اصلی تصادفات هستند که مسئولین امر باید در حذف عوامل جاده ای و محیطی اقدامات لازم را اعمال کنند.

مدعی العموم شهرستان خاطرنشان کرد: هر یک از مسئولین امر که فعل و یا ترک فعلشان مسبب خسارات جانی و مالی مردم شود باید پاسخگو باشند.

وی ضمن تذکر به رانندگان متخلف گفت: با توجه به ترانزیتی و حادثه خیز بودن مسیر گردنه عیسی آباد هر گونه تخلف از سوی رانندگان منجر به توقیف طولانی مدت وسیله نقلیه آنها خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *