دستگیری مامور قلابی در تهران

15:16 - 01 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۶۸۶۴۷
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای که خود را نظامی و ذی نفوذ معرفی می کرد ، خبر داد و گفت: تلاش‌های شبانه روزی برای دستگیری همدستان وی با قاطعیت آغاز شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پاپگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی‌ولیپور گودرزی اظهار کرد: با رصد‌های اطلاعاتی گسترده کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی فعالیت یک جاعل حرفه‌ای مدعی بود نظامی می باشد و در یگان‌های نظامی ذی نفوذ است شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: بنابرحساسیت حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تحقیقات شبانه روزی آغاز کردند و موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در غرب تهران شدند.


سرهنگ کارآگاه گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی های قضائی در یک عملیات پیچیده متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره سیزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.


این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست، از مخفیگاه وی دو فقره کارت شناسايي جعلی نظامي با درجه سرگردي، يک فقره کارت تردد جعلی موتور سيکلت، يک برگ کاغذ گلاسه یک نهاد نظامی کشف کردند.


رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان اشخاص نظامی با همدستی 2 نفر از دوستانش اعتراف کرد و اطلاعات جاعل مدارک را در اختیار کارآگاهان قرار داد.


سرهنگ کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام محترم قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات گسترده در خصوص دستگیری دیگر متهمان پرونده ادامه دارد.


 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *