کری‌خوانی داورزنی برای لهستانی‌ها

10:05 - 31 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۷۰۲۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس فدراسیون والیبال گفت: خیلی از مسئولان والیبال جهان از دیدن عملکرد تیم ملی ایران لذت بردند و سورپرایز شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران در سیزدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها نتیجه را به لهستان واگذار کرد و با کسب رتبه هفتمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

در پایان این مسابقه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در جمع بازیکنان حضور پیدا کرد و خطاب به آنها اظهار داشت: خیلی از مسئولان والیبال جهان از دیدن عملکرد تیم ملی ایران لذت بردند و سورپرایز شدند. حالا همه به شما و مردم کشورتان بیشتر احترام می‌گذارند. تماشاگران ایرانی و غیر ایرانی حاضر در سالن هم با شما بودند، چون تمام آنها سورپرایز شده بودند زیرا تیمی که نسلش تغییر پیدا کرده و جوان شده، اینگونه بازی کرد.

وی ادامه داد: اکثریت مسئولان حاضر در سالن از عملکرد تیم تغییر یافته ایران سورپرایز شده بودند. سرمربی تیم ملی آمریکا هم از دیدن این بازی خوب هیجان زده شده بود. جا دارد از تک تک شما تشکر کنم چون همه شما نقش خودتان را به خوبی ایفا کردید.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: نگران این باخت نباشید. در جام واگنر و در قهرمانی جهان بازهم با لهستان بازی خواهید کرد. بدون شک امروزهم نمایش خوبی داشتید و هم درس بزرگی گرفتید از حضور در جمع 8 تیم برتر جهان؛ برزیل، هلند و ژاپن هم در همین مرحله حذف شدند. حالا با این کار قشنگ‌تان تیم ایران بازهم صدرنشین قاره آسیا است و بازهم در رده هشتم جهان قرار گرفت. باید تلاش کنیم که این مسیر را با هم ادامه دهیم. اصلاً غصه نخورید. کارتان خیلی خوب بود. موفق باشید.

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها 2022 به‌رغم نمایشی تحسین برانگیز مغلوب لهستان تیم نخست رده‌بندی جهان شد تا از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی بازبماند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *