رئیس کل دادگستری استان کرمان از ستاد دادگستری و شعب دادگاه خانواده بازدید کرد

13:53 - 30 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۶۴۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان از واحدهای مستقر در ستاد دادگستری کل استان از جمله «حفاظت اطلاعات، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی، معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی و...» و شعب دادگاه خانواده کرمان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از ستاد دادگستری و شعب دادگاه خانواده کرمان، با تقدیر از تلاش های کارکنان اداری دادگستری، اظهار کرد: حفظ کرامت مراجعان و ایجاد زمینه کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها از موارد بسیار مهمی است که باید همواره مد نظر قرار گیرد.

وی حفظ نیروهای انسانی خلاق، کوشا و مجرب در مجموعه قضایی را راهبردی مهم  برشمرد و تاکید کرد: منابع انسانی از مهمترین سرمایه‌های هر دستگاه به شمار می روند و باید ازظرفیت های این حوزه برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم استفاده شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان توسعه استفاده از فناوری های نوین به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات قضایی را نیز مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی همچنین با تاکید برتلاش برای حفظ بنیان خانواده‌ها در محاکم خانواده، گفت: خانواده مهمترین رکن اجتماعی است و برمبنای اقدامات فرهنگی، آموزشی و مشاوره ای می توان بسیاری از مشکلات موجود بین زوجین را برطرف کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *