ملی‌پوشان والیبال پیش از دیدار با لهستان چه گفتند؟

10:37 - 28 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۲۹۱۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پیش از دیدار با لهستان صحبت‌هایی انجام دادند.

خبرگزاری میزان - تیم ملی والیبال ایران قرار است روز پنجشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ در دیداری حساس از مرحله یک چهارم نهایی در شهر بولونیا به مصاف تیم قدرتمند لهستان خواهد رفت. بازیکنان تیم ملی پس از این دیدار صحبت‌هایی انجام دادند که در زیر می‌خوانید.

محمدطاهر وادی

*بدون شک این مرحله سطح بالایی دارد. هشت تیمی که به فینال راه پیدا کرده‌اند از بهترین تیم‌های جهان هستند و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کنند. تیم ایران پس از پایان هفته سوم مقدماتی یک هفته در لهستان حضور داشت و تمرینات خوبی را انجام دادیم. مربیان نکاتی را برای بازی اول ایران در مرحله نهایی مقابل لهستان مدنظر داشتند که به خوبی در تمرینات آنها را انجام دادیم.

*شرایط سالن تمرین، تغذیه و … ایده‌آل نیست اما برای تمام تیم‌ها یکسان است. سعی کردیم با این شرایط کنار بیاییم. تمام تلاش‌مان را کردیم که تمرینات خوبی داشته باشیم و از نظر ذهنی آماده بازی با لهستان باشیم. جوری رفتار کردیم که شرایط میزبانی مشکلی برای ایران ایجاد نکند.

*درست است که آنها برای انتقام وارد زمین می‌شوند، اما ما هم دست و پا بسته نیستیم. تلاش می‌کنیم که مدل بازی آنها را ببینیم و بهتر از آنها عمل کنیم. امیدوارم بازی خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم. انشالله با همدلی بازیکنان و دعای خیر مردم بتوانیم یک بازی در شان تیم ایران انجام دهیم.

امیرحسین توخته

*شرایط تیم ملی خوب است و تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان انگیزه بالایی برای بازی‌های مرحله نهایی دارند. تیم‌های قدرتمندی به این مرحله از رقابت‌ها راه یافتند که تیم ملی والیبال ایران هم یکی از آن‌ها است. تیم‌ها با نفرات اصلی خود به ایتالیا آمده‌اند و همه می‌خواهند بهترین نتیجه را کسب کنند. ما هم تلاش خواهیم کرد تا نتیجه خوبی بگیریم و دل مردم را شاید کنیم.

*جو تیم بسیار خوب است. اختلاف سنی بازیکنان کم است و حرف یکدیگر را خوب درک می‌کنند. از نظر من در چند سال آینده این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. پیش از این در رده سنی نوجوانان و جوانان در تیم ملی حضور داشتم و حتی یک دوره با کولاکوویچ به جام جهانی هم رفتم. به عقیده خودم هنوز آن چیزی که مدنظرم بوده را نتوانستم اجرا کنم، اما تلاش می‌کنم که هر روز بهتر شوم و به تیم ملی کشورم کمک کنم.

محمدرضا حضرت‌پور

*خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم. چند روز در لهستان تمرینات خود را دنبال کردیم و سپس راهی ایتالیا شدیم. شرایط تیمی ایران خیلی خوب است. در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل لهستانی قرار بگیریم که در مرحله مقدماتی با نتیجه 3 بر 2 شکست دادیم. امیدوارم بازهم بتوانیم این تیم را شکست داده و به مرحله بالاتر و به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا کنیم.

*تیم‌های بزرگ دنیا همیشه در بازی‌های ابتدایی تورنمنت‌های مهم چند بازیکن خود را در ترکیب قرار نمی‌دهند، اما در مرحله نهایی تمام تیم‌ها پرقدرت حضور پیدا می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کرده و روی سکو بروند. تمام تیم‌ها در فینال کامل شده‌اند و برای قهرمانی می‌جنگند. تیم ایران هم با تمام قدرت پیش خواهد رفت تا حریفان‌مان را شکست دهیم.

*جو تیمی ایران بسیار خوب است، چون اختلاف سنی کم است، بازیکنان راحت‌تر باهم هماهنگ می‌شوند. این موضوع را در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم. ثابت کردیم که می‌توانیم جزو بهترین تیم‌های دنیا باشیم. همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند و امیدوارم بازی با لهستان را به بهترین شکل تمام کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *