چمران: با جدیت به دنبال توسعه حمل و نقل عمومی هستیم

9:25 - 28 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۲۷۵۶
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه به شدت به دنبال توسعه حمل و نقل عمومی هستیم، گفت: در حال حاضر قطعات برای بازسازی اتوبوس‌ها تامین شده و این اتوبوس‌ها در حال ورود به خطوط هستند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری شهر، مهدی چمران در حاشیه هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، اظهار کرد: این اقدام ارزنده و مردمی بود و پیش بینی می‌شد که چنین ترافیکی را شاهد باشیم چون ورود اتومبیل به این مسیر راه بندان شدیدی ایجاد می‌کند که این اتفاق نیز افتاد.

وی افزود: کسانی که این برنامه را تنظیم کردند تصور این را نداشتند که چنین استقبالی صورت بگیرد لذا بر این اساس توصیه های لازم را نداشتند.

چمران با بیان اینکه چنین ترافیکی با حضور این میزان جمعیت طبیعی است، خاطرنشان کرد: مترو و اتوبوس قادر نبود چنین جمعیتی را پوشش دهد اما این شرایط وجود داشت که از مردم دعوت شود تا از این وسایل استفاده کنند؛ با این وجود چون افراد به صورت خانوادگی در جشن شرکت کردند ترجیح می‌دادند از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه به شدت و با جدیت دنبال توسعه حمل و نقل عمومی هستیم، گفت: اگر برنامه‌ها اجرا شود می‌توانیم افق خوبی را داشته باشیم؛ در حال حاضر نیز قطعات برای بازسازی اتوبوس‌ها تامین شده و این اتوبوس‌ها در حال ورود به خطوط هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها: شورای شهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *