اهدای 110 سری جهیزیه به زوج‌های جوان

18:39 - 27 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۲۳۲۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
همزمان با عید فرخنده غدیر و به همت بنیاد کرامت رضوی ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج های جوان سادات با حضور تولیت آستان قدس رضوی اهدا شد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در مراسم اهدای 110 سری جهیزیه به زوج‌های جوان سادات مشهدی که همزمان با شب عید غدیر خم برگزار شد؛ ضمن تبریک فرارسیدن این عید سعید، به اهمیت جایگاه خانواده در زندگی بشری اشاره و با بیان اینکه خانواده پایه و اساس شکل دهی جامعه است، ابراز کرد: خانواده‌ها منشاء و اجزای سازنده جامعه هستند و اساسی ترین نقش را در تربیت انسان دارند و جامعه خروجی نهاد خانواده است.

تولیت آستان قدس رضوی به اهمیت برخورداری از اهداف مشخص در زندگی مشترک اشاره و تصریح کرد: داشتن هدف در زندگی مشترک بسیار حائز اهمیت است، چراکه بسیاری از ناکامی ها و تلخی های زندگی نتیجه نداشتن هدف مشخص است؛ وجود هدف، خط مشی و خط ارتباطی زندگی مشترک زوجین را به نحوی برای تحقق آن هدف هماهنگ می‎کند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه اختلاف نظر در زندگی عادی است، ابراز کرد: هیچ دو نفری کاملا شبیه هم نیستند و انسان‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، لذا اختلاف نظر در زندگی امری عادی است اما آنچه مهم بوده مدیریت این اختلافات است؛ نتیجه برخورداری از هنر مدیریت اختلافات، ساختن زندگی مشترک با نشاط و آرام است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *