میراسماعیلی: برای اعزام جودو به قونیه شبانه‌روز تلاش کردیم/ جنگ نابرابری با رقیبان داریم

7:45 - 28 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۱۸۸۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون جودو گفت: برای اعزام به قونیه شبانه‌روز تلاش کردیم و از این بابت خدا را شاکرم که تیم اعزام می‌شود.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، درباره اعزام تیم‌های ملی جودوِ مردان و بانوان به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: ۷جودوکار در بخش مردان و همین تعداد هم در بخش بانوان به قونیه اعزام می‌کنیم. حمیدرضا پاپی، محمد صدیقی، وحید جدی، مهدی فتحی‌پور ،محمد سعیدی، قاسم باغچقی و حمیدرضا ملک‌زاده ترکیب تیم مردان و شیوا جهانگیری، فاطمه کمالی، سایان چگینی، محدثه حسینی، مریم بربط، ریحانه گیلانی و مریم پیمانی هم نفرات اعزامی بانوان را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: حاجی یوسف‌زاده مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان است و مسئولیت فنی تیم بر عهده او است و محسن ذکریا هم به عنوان مربی تیم را همراهی می‌کند. همچنین تکتم بیدل سرمربی بانوان است و سحر چغلوند او را کمک می‌کند.

رییس فدراسیون جودو در ادامه تصریح کرد: حدود سه، چهار ماه است اردوها را آغاز کردیم و تیم ملی مردان تاجیکستان را برای اردوی مشترک دعوت کردیم که هنوز به ایران‌ نیامده است. ضمن اینکه به عراق و روسیه هم اعزام شدیم و اردوهای خوبی را برگزار کردیم.

میراسماعیلی درباره شرایط تیم بانوان گفت: خانم مایا مربی باتجربه اهل کرواسی از نوزدهم بالای سر تیم بانوان بوده و تا 30 تیر هم کنار ما حضور دارد و با بچه ها کار میکند. متاسفانه در بخش بانوان اعزامی به اردوی مشترک و تورنمنت تدارکاتی نداشتیم اما تمرینات روی نظم و برنامه در حال پیگیری است.

قهرمان سابق جودوی جهان درخصوص شرایط تیم‌های مردان و بانوان پیش از سفر به قونیه اظهار کرد: انتخابی ها را برگزار کردیم و بهترین‌ها جواز حضور در تیم ملی را کسب کردند. کادرفنی درخصوص اوزان مختلف تصمیم گیرنده بود و با تمرینات پرفشار و ایجاد انگیزه سعی کردیم جودوکاران را با نهایت آمادگی عازم بازی‌های کشورهای اسلامی کنیم. برای اعزام به قونیه شبانه‌روز تلاش کردیم و از این بابت خدا را شاکرم که تیم اعزام می‌شود.

رئیس فدراسیون جودو در پایان خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم جنگ نابرابری در قونیه داریم چون بچه های ما 3 سال است از میادین دور هستند و رویارویی با رقیبانی از ترکیه، آذربایجان، مراکش، الجزایر و مصر در این شرایط بسیار دشوار است اما تیم ما هم دست و پا بسته نیست و به لطف خدا تلاش می‌کنیم از اعتبار جودوی ایران دفاع کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *