شمشیربازی قهرمانی جهان| حذف نمایندگان کشورمان از گردونه مسابقات اپه مردان

19:43 - 25 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۰۲۳۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نمایندگان کشورمان در اسلحه اپه از گردونه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان حذف شدند.

خبرگزاری میزان - در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر، امروز رقابت‌های اسلحه اپه مردان برگزار شد که ۳ نماینده ایران محمد رضایی، محمد رضایی‌طادی و محمد رحیمی به رقابت با حریفان خود پرداختند.

در مرحله گروهی این مسابقات محمد رضایی با نمایندگان کره‌جنوبی، لوگزامبورگ، اسلواکی، سوئد، آمریکا و هنک‌کنگ همگروه بود که نماینده کشورمان با ۲ برد و ۴ شکست به کار خود پایان داد و با این نتیجه به جدول ۱۲۸ نفره راه یافت.

محمد رضایی‌طادی به مصاف با شمشیربازانی از مصر، شیلی، اسپانیا، عراق، بلژیک و آلمان پرداخت و در نهایت با 6 شکست از دور مسابقات کنار رفت. او در نهایت به جایگاه 163 بسنده کرد.

محمد رحیمی دیگر نماینده کشورمان نیز با ورزشکارانی از اکراین، آذربایجان، هندوستان، کویت، سوئیس و برزیل مصاف داد و در پایان با 5 برد و یک شکست به دور اصلی راه یافت.

در نخستین دیدار از جدول ۱۲۸ نفره محمد رضایی با شمشیربازی از هند مصاف داد و در پایان با شکست ۱۵ بر ۱۰ سونیل کومار هندی گام به مرحله دوم جدول اصلی گذاشت. او در این مرحله با ریچارد اشمیت از آلمان مسابقه داد و با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ مغلوب شد و از صعود به جدول اصلی و ۳۲ نفره بازماند.

محمد رحیمی دیگر نماینده کشورمان در این مرحله و در بازی نخست خود به مصاف خواکین باستوس از شیلی رفت و در پایان با نتیجه نزدیک ۹ بر ۸ تن به شکست داد از حضور در جمع ۶۴ نفر برتر بازماند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *