محمود واعظی: تابلوی حمایت از تولید در قوه قضاییه تبلیغاتی نیست

18:15 - 25 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۰۱۶۸
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم با بیان اینکه حضور رئیس قوه قضایيه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی و شورای عالی امنیت ملی بسیار تعیین کننده است، گفت: تابلوی حمایت از تولید در قوه قضاییه تبلیغاتی نیست.

خبرگزاری میزان _ پارسینه نوشت: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق در رابطه با عملکرد رئیس دستگاه قضا گفت: آقای محسنی اژه‌ای اشرافیت کاملی به مسائل قضائی کشور دارد و از همان روز اول در اجرای برنامه‌های صلاحی و تحولی در قوه قضاییه، بدور از شعار دنبال رفع ضعف‌ها و تحقق خواسته و انتظارات مردم از دستگاه قضا بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم با اشاره به اینکه شاهد ظهور تحول خوبی در قوه قضاییه هستیم، تصریح کرد: اقدامات، اهداف و برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در جامعه امید آفرین است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم با بیان اینکه تولید، از ساختار پیچیده‌ای برخوردار است، ورود قوه قضاییه به جریان مانع‌زدایی از مسیر تولید را مثبت برشمرد و اضافه کرد: قوه قضاییه به تنهایی نمی‌تواند تولید را شکوفا کند.

وی با تأکید بر اینکه تابلوی حمایت از تولید در قوه قضاییه تبلیغاتی نیست، تصریح کرد: امروز قوه قضاییه، حامی تولید است و به تولیدکنندگان کمک می‌کند.

 وی با بیان اینکه حضور رئیس قوه قضاییه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی و شورای عالی امنیت ملی بسیار تعیین کننده است، افزود: نقش دستگاه قضا در این راستا مثبت است، ولی در رونق اقتصاد کافی نیست و دولت و مجلس هم در این راستا وظایفی دارند.

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *