لیگ ملت‌های والیبال| زور ایران به برزیل پرستاره نرسید/ کم تجربگی بلای جان شاگردان عطایی

19:44 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۸۲۹۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران در هفتمین دیدار خود از لیگ ملت‌های 2022 مغلوب تیم قدرتمند برزیل شد.

خبرگزاری میزان - در ادامه دیدارهای روز سوم از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال 2022 تیم ملی ایران در هفتیمن بازی خود از دور مقدماتی در حالی از ساعت 18 به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت که هر دو تیم تا به این جای کار صاحب 3 برد شده بودند که در پایان این جدال تماشایی شاگردان بهروز عطایی با وجود جنگندگی تا امتیازات پایانی در نهایت اسیر تجربه بازیکنان صاحب نام برزیل مانند لوکارلی، رزنده و لئال شدند تا در نهایت ایران با نتیجه 3 صفر برابر پر افتخارترین تیم جهان شکست بخورد.

ست‌های این بازی با امتیازهای 28-30، 23-25 و 19-25 به سود برزیل پایان یافت تا تیم ایران با قبول چهارمین باخت خود و کسب 3 برد 9 امتیاز از رده نهم تکان نخورد.

در سوی مقابل شاگردان رنان دال‌زاتو با کسب چهارمین پیروزی خود 12 امتیازی شدند و به رده ششم صعود کردند تا همچنان به صعود به دور نهایی امیدوار باقی بمانند.

در پایان این بازی امین اسماعیل‌نژاد در ادامه روند درخشان خود 15 امتیاز کسب کرد تا امتیاز آورترین بازیکن میدان شود، اما درخشش وی هم برای فرار از شکست مقابل برزیل کافی نبود. در سوی مقابل لوکارلی با کسب 15 امتیاز نقش مهمی در برد برزیل داشت.

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، محمد طاهر وادی، مهدی جلوه، امیر حسین توخته، امین اسماعیل‌نژاد و محمد رضا حضرت‌پور در پست لیبرو ترکیب آغاز کننده ایران مقابل آمریکا بودند.

پیش از این بازی هلند با درخشش نیمیر عبدالعزیز که 31 امتیاز کسب کرد با نتیجه 3 بر یک آلمان را از پیش رو برداشت و چین با همین نتیجه مغلوب آرژانتین شد. شاگردان کولاکوویچ در تیم ملی صربستان در حالی که دو ست از کانادا عقب بودند، کامبک زدند تا با پیروزی با نتیجه 3 بر 2 سومین برد خود را به دست آورند. ژاپن هم در ادامه روند درخشان خود با نتیجه 3 بر 2 ایتالیا را شکست داد و به رده سوم صعود کرد و در آخرین بازی از ساعت 21:30 بلغارستان میزبان استرالیا قعر جدولی است.

تیم ملی والیبال فردا در هشتمین و آخرین دیدار خود از هفته دوم از ساعت 15 به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت.

*آمار بازی ایران با برزیل:

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *