با ورود دادستانی دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین صادر شد

23:02 - 02 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۷۱۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از صدور دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز آن خبر داد.

خبرگزاری میزان _  محمد قاسمی اظهارکرد: در راستای شناسایی ساختمان های نا ایمن و بر اساس بررسی های کارشناسی و تخصصی و با ورود دادستانی قزوین، دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین در جهت پیشگیری از وقوع جرم و احیا حقوق عامه صادر و به شهرداری قزوین ابلاغ شد.

وی افزود: این برج در بخش های مختلف دچار ایرادات جدی است و رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز این ساختمان به درستی صورت نگرفته و به همین دلیل  وبراساس مکاتبات صورت گرفته  این برج  بابد در اسرع وقت تخلیه می شد.

دادستان عمومی وانقلاب استان قزوین ادامه داد:  به مالک و سازنده برج به منظور رفع نواقص و اصلاح موارد ایمنی اخطار داده شده و بدون شک پس از تخلیه و تا رفع کامل این ایرادات از فعالیت این برج ممانعت خواهد شد.

قاسمی هشدار داد: ساکنین، مالکین و مستاجرین واحد های این برج تجاری باید سریعاً به منظور رفع نواقص و ایرادات ایمنی نسبت به تخلیه برج اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین همچنین تاکید کرد: عدم نظارت های دقیق در ساخت و سازها می توانند خطرات جدی برای شهروندان در پی داشته باشد و نباید قبل از اخذ پایان کار نسبت به بهره برداری ساختمان ها اقدام شود و به همین خاطر شناسایی ساختمان های نا ایمن در قزوین آغاز شده و قطعاً باید نسبت به رفع نواقص ایمنی اقدام کنند و بدون شک در صورت بروز حادثه مجریان، ناظران و دستگاه های متولی باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضائیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *