وزیر راه و شهرسازی: سیاست دولت بهبود شرایط مناطق محروم است

14:13 - 02 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۶۵۷۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
زیر راه و شهرسازی گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور و هیات همراه در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم برای تقویت مناطق محروم است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در جلسه مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با بیان اینکه استان خراسان شمالی یکی از استان‌های محروم کشور است، سیاست دولت سیزدهم را تقویت مناطق محروم دانست و گفت: در همین راستا هر هفته به همراه رئیس جمهور به استان‌ها سفر می‌کنیم و تخصیص منابع لازم برای تکمیل و ساخت پروژه‌های مورد نیاز در حوزه راه‌شهرسازی برای بهبود شرایط تصویب می‌شود.‌

وی افزود: اختصاص هزار میلیارد تومان برای راه‌های روستایی استان اتفاق خوبی است و برای فرودگاه نیز اعتبار مناسبی دیده شده که امیدواریم با اعتبارات در نظر گرفته شده تحول بزرگی در حمل‌ونقل استان ایجاد شود.

قاسمی با تاکید بر اینکه باید کیفیت زندگی مردم در استان خراسان شمالی افزایش یابد، گفت: با اعتبارات قبلی و اعتبارات در نظر گرفته شده در این سفر برای راه‌ها قطعا شاهد تحول حوزه‌ حمل‌ونقل خواهیم بود.

وی همچنین موضوع مسکن را از مسائل مهم مردم دانست و با توجه به سهم بالای هزینه‌های مسکن در سبد خانوار گفت: باید با ایجاد طرح‌های تحولی در حوزه مسکن به هر طریقی به افزایش میزان عرضه مسکن در استان اقدام کنیم تا افرادی را که فاقد مسکن نیستند، صاحب‌خانه کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح‌های ریلی مثل راه آهن گلستان- مشهد نیز در دستور کار کلان کشور است و می‌تواند دستاوردهای مثبتی  برای استان خراسان شمالی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *