رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نماینده ولی فقیه در گلستان از اهتمام دستگاه قضا در احیای مجتمع پتروشیمی قدردانی کرد

12:27 - 02 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۵۸۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار رئیس کل دادگستری گلستان و اعضای شورای قضایی استان از تلاش‌های قوه قضاییه و پیگیری های دادگستری استان برای احیای پتروشیمی قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان بخشی از اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی استان را تشریح کرد و گفت: یکی از برنامه های مهم دادگستری استان تمرکز بر خروج پتروشیمی از بن بست بود که خوشبختانه، تلاش ها ثمر داد و با تضمین حمایت حقوقی که به هلدینگ سرمایه گذار دادیم، تا یک ماه آینده در استان مستقر می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان به تلاش‌های قضات و کارمندان دادگستری در روزهای اوج کرونا هم اشاره کرد و افزود: در روزهایی که به علت کرونا همه جا تعطیل بود همکاران ما در شعب حاضر شدند و با رسیدگی پرونده از تجدیدوقت رسیدگی ها جلوگیری کردند .

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دادگستری های استان گفت: در ارزشیابی قضات و کارکنان علاوه بر کیفیت رسیدگی به پرونده ، میزان رضایت مردم از آنان نیز ارزیابی می شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان به اقدامات دستگاه قضا در زمینه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هم اشاره کرد و گفت: با تلاش و عزم دستگاه قضا هم اکنون ساخت و سازها متوقف شد .

نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز در این دیدار از تلاش‌های دستگاه قضا برای احیای پتروشیمی قدردانی کرد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: 90 هزار سهامدار این پروژه سال‌ها چشم انتظار بودند و حالا در پی سفر رئیس قوه قضاییه، رئیس جمهور و تلاش‌های رئیس کل دادگستری استان در مسیر حل شدن است .

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به سختی و حساسیت کار در دستگاه قضایی به قضات توصیه کرد: به آنچه که خدا از قضات خواسته یعنی احقاق حق و مراقبت از این که هوای نفس وارد مقام حُکم نشود، اهتمام داشته باشند .

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: اگر برخورد مان با مردم اخلاقی و اسلامی باشد، احکامی که در قوه قضاییه صادر می شود ، مردم می پذیرند و از ما راضی خواهند بود و این همان نکته ای است که رئیس کل دادگستری استان هم در سخنان خود به آن اشاره کرد.

اقدامات دادگستری استان در حوزه حقوق عامه به ویژه حوزه سلامت و راه اندازی آنژیوگرافی شرق استان ، حدنگاری و سندار شدن همه اراضی ملی، سازش 44 درصد پرونده های ورودی به شعب شورای حل اختلاف بخشی از عملکرد دادگستری استان بود که در این دیدار به آن اشاره شد .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *