کارشناسان دفتر برنامه توسعه سازمان ملل از ندامتگاه‌های زنان و تهران بزرگ بازدید کردند

17:45 - 01 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۵۳۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به منظور بررسی عملکرد کارکنان شاغل در بخش های بهداشت و درمان زندان ها، کارشناسان دفتر برنامه توسعه سازمان ملل از ندامتگاه های زنان و تهران بزرگ بازدید کردند.

خبرگزاری میزان-به منظور بررسی عملکرد کارکنان شاغل در بخش های بهداشت و درمان زندان ها، کارشناسان دفتر برنامه توسعه سازمان ملل از ندامتگاه های زنان و تهران بزرگ بازدید کردند.

در این بازدید کارشناسان دفتر برنامه توسعه سازمان ملل از ندامتگاه های زنان و تهران بزرگ که ناصر سلیمانی مدیر کل دفتر بهداشت و درمان سازمان زندان ها، مدیر اجرایی پروژه صندوق جهانی در این سازمان و همچنین اسماعیل جمیاری معاونت سلامت، اصلاح و تربیت و مجید رضا زاده رئیس بهداشت و درمان زندان های استان تهران نیز حضور داشتند، عملکرد کارکنان شاغل در بخش های بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این دو بازدید که بیش از ٨ ساعت به طول انجامید، کلینیک های مثلثی، اتاق های ایزوله بستری، نحوه نگهداری و استفاده از تجهیزات اهدایی صندوق جهانی و خدمات دهی به مددجویان در بخش های مختلف واحد های بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است کارشناسان دفتر برنامه توسعه سازمان ملل ضمن تقدیر از عملکرد دفتر پروژه صندوق جهانی در سازمان زندان ها، عملکرد کارکنان این حوزه را مثبت ارزیابی نموده، رضایتشان را اعلام کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *