رئیس جدید حوزه قضایی بخش خرم آباد معرفی شد

15:50 - 21 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۷۲۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس جدید حوزه قضایی بخش خرم آباد طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران معرفی شد.

خبرگزاری میزان- آیین معارفه رئیس جدید حوزه قضایی بخش خرم آباد مازندران صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با تبریک ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) گفت: مراجعان به دادگستری‌ها دردمند هستند و دادگستری را پناهگاهی برای احقاق حق خود می‌دانند یا گروهی هستند که از آنها شکایتی شده در هر دو صورت با شاکی و متهم باید درست صحبت و رفتار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به ضرورت دادرسی عادلانه افزود: وقتی با کلام متین، درست و زیبا پاسخگو باشیم و با صبر رفتار کنیم، شخصی که با هزار درد به دادگستری مراجعه می‌کند دردش التیام پیدا کرده و احساس امنیت و آرامش می‌کند.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اهمیت استفاده درست از قانون تاکید کرد: باید در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی درمسیر دادرسی سریع، دقیق و بهنگام قدم برداریم تا مردم طعم عدالت را بیش از گذشته احساس کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: بخش سومی نیز هستند که به دادگستری مراجعه دارند و آنها کسانی هستند که می‌خواهند از یک سری نابسامانی‌های موجود منفعتی ببرند و با این وهم به مسیر دادرسی وارد می شوند؛ مسلما برخورد با این گروه باید متفاوت وقاطعانه باشد.

وی حفظ اراضی ملی و کشاورزی در سراسر استان را مورد توجه قرارداد و گفت: همگی مسئول هستیم از تمامی امکانات و فرصت‌های قانونی جهت حفظ اراضی با ارزش ملی و کشاورزی استفاده و با متخلفان، سودجویان و متصرفان غیر قانونی برخورد کنیم.

در این مراسم از زحمات بهمن سام، رئیس سابق حوزه قضایی بخش خرم آباد تقدیر و ریاحی به‌عنوان رئیس جدید این حوزه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: محمدصادق اکبری

یونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
0
کاشکی آقای ریاحی کشکوئیه بود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *