واکنش سلیمی به ادعای رئیس فدراسیون وزنه‌برداری؛ مقصر اول و آخر خود شما هستید + فیلم

16:42 - 18 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۳۷۹۴
قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: عملکرد شما نشان می‌دهد که چه کسی به وزنه‌برداری ایران خیانت می‌کند.

خبرگزاری میزان - بهداد سلیمی، قهرمان جهان و المپیک در واکنش به اظهارات اخیر علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و متهم کردن وی به شورش و خیانت ویدئویی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*برای این اتهامی که به من زدید قطعا پیگیری قضائی انجام خواهم داد و تا آخر پیگیری می‌کنم. شما اتهامی به من وارد کردید و اگر نتوانید ثابت کنید باید در مراجع قانونی پاسخگو باشید. عملکرد شما نشان می‌دهد که چه کسی به وزنه‌برداری ایران خیانت می‌کند. شما همیشه سعی کردید با این صحبت‌ها فرار رو به جلو کنید و تقصیرها و عدم شایستگی خود در مدیریت وزنه‌برداری به گردن دیگران بیندازید. کسانی که دخل و تصرفی در حال حاضر وزنه‌برداری ندارند.

*من و خیلی‌های دیگر تصمیم‌گیرنده نیستیم و تمام اتفاقاتی که می‌افتد مقصر اول و آخر آن خود شما هستید. از وزیر ورزش صالحی امیری وزیر المپیک خواهش می‌کم به موضوع ورود کنند. به هر حال وزنه‌برداری ورزشی است که بعد از کشتی همیشه افتخارآفرین بوده و همه روی این ورزش حساب کرده‌اند که بتواند در المپیک‌ها مدال کسب کند.

*بهتر است خود یک مقدار شفاف‌تر باشد و توضیح دهند که چطور در این چند سال در جذب منابع مالی ناموفق بوده‌اند. در مورد لغو اعزام‌ها بیایند و توضیح دهند. در مورد شفافیت مالی در فدراسیون باید پاسخگو باشند و خانواده وزنه‌برداری توضیح بدهند.

*باید در مورد شرایط بد اردویی که باعث ترک ملی‌پوشان شده است، پاسخگو باشند. در مورد پناهندگی دختران وزنه‌بردار که اتفاق ناخوشایندی بود، باید شما جوابگو باشید. شما سرپرست آن تیم در یونان بودید و هیچ‌کس دیگری هم مقصر نیست. شما شرایطی را برای دختران وزنه‌بردار به وجود آوردید که فکر مهاجرت به سرشان زد. 

*در مورد بی‌حرمتی به پیشکسوتان باید پاسخ بدهید. سجاد انوشیروانی و حسین توکلی به چه شکلی اخراج شدند و الان هم حسین برخواه به چه شکلی اخراج شده است؟ سعی نکنید با فرافکنی‌ها و صحبت‌ها اذهان عمومی را به سمت دیگری ببرید. شما خبرنگاران حوزه وزنه‌برداری را مورد اتهام قرار دادید چون به سفر نمی‌برید از شما انتقاد می‌کنند. اصلا چنین چیزی نیست. من قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *