رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رضاییان نزدیک درب خروجی پرسپولیس؟ تغییر پُست یا خداحافظی با سرخپوشان

0:45 - 19 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۳۷۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع جنجالی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه خروج از این تیم قرار دارد.

خبرگزاری میزان - روز گذشته بود که سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان که اتفاقاً عملکرد درخشانی هم در فصل گذشته داشت با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست، دقیقاً در پستی که رامین رضاییان در آن در ترکیب سرخپوشان به میدان می‌رفت.

این موضوع تنها یک پیغام می‌تواند برای رضاییان که در نیم فصل با جنجال فراوان به پرسپولیس پیوست، داشته باشد؛ خداحافظ.

باتوجه به حواشی هفته‌های پایانی لیگ بین رضاییان و گل‌محمدی و از سوی دیگر دلخوری سرمربی پرسپولیس از وی‌، به نظر می‌رسد گل‌محمدی تمایلی برای ادامه همکاری با رضاییان ندارد که با جذب اسماعیلی‌فر این پیغام به خوبی به مدافع سرخپوشان منتقل شده است.

بدون شک رضاییان حاضر نخواهد شد با این سابقه ذخیره دانیال بنشیند و در این حالت است که یک گزینه سوم هم قابل بحث می‌شود؛ تغییر پست.

برخی معتقدند رضاییان تمایل به ادامه حضور در پرسپولیس دارد و حتی به همین خاطر حاضر است تغییر پست دهد و در وینگر راست به میدان برود، هرچند در آن پست هم بازیکنانی مانند عالیشاه، سیامک نعمتی و حتی پهلوان حضور دارند. هرچند برخی هم از پیشنهاد تراکتور به این بازیکن خبر می‌دهند، اما در نهایت باید منتظر تصمیم و واکنش رامین رضاییان به این خرید ماند.

انتهای پیام/


برچسب ها: رامین رضاییان

زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
0
0
رامین باید بماند تو هر پستی و گرنه یحیی مقابل هوادار قرار میگیرد که اصلا خوب نیست رامین عالیه
پاسخ ها
رضااورسجی
| Iran (Islamic Republic of)
باسلام رامین پرسپولیسی باتکنیک باید بمونه و در پست اصلی و درصورت لزوم از بازیکن جدید استفاده شود تا خودشو با تیم وفق بده و کم کم به بازیکن اصلی قبل از خودش(به عنوان مثال رامین) برسونه و امتحانشو پس بده و شایستگیشو به اثبات برسونه. بهرحال بازیکنایی چون رامین اصالت و ستون تیم پرسپولیس محسوب میشوند باید حفظ بشن
باسط ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
رامین عالیه نباید از دستش بدیم به این سادگی آقای مربی داری اشتباه میث
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *