رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دعوت کمیته ملی المپیک از وزنه‌برداران معترض و مخالفت ملی‌پوشان با درخواست علی‌حسینی

0:20 - 18 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۲۱۴۴
کمیته ملی المپیک از وزنه‌برداران معترض دعوت کرد تا درباره شرایط موجود و مشکلات آنها گفت‌وگو کنند.

خبرگزاری میزان - چندی پیش بود که وزنه‌برداران حاضر در اردوی تیم ملی به دلیل آنچه بی‌توجهی و کمبود امکانات عنوان کرده بودند اقدام به ترک اردو کردند و خواستار بهبود شرایط موجود و رفع موانع امکاناتی و تمرینی شدند.

اما علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری واکنش تندی نسبت به این اتفاقات داشت که باعث شد ملی‌پوشان بیش از پیش بر مواضع خود پافشاری کنند و حتی محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم در حمایت از شاگردانش لب به گلایه گشود. بعد از این صحبت‌ها بود که مرادی رأی به برکناری برخواه داد و هدایت تیم ملی را به صورت غیررسمی به سعید علی‌حسینی سپرد.

روز گذشته در حاشیه مراسم تقدیر از قهرمانان المپیک ناشنوایان سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک از تلاش برای رفع این مشکل خبر داد که بر همین اساس قرار است وزنه‌برداران معترض به دعوت کمیته ملی المپیک میهمان رئیس این کمیته باشند.

از سوی دیگر بعد از انتصاب غیررسمی علی‌حسینی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان خبرها از تماس فدراسیون و او با برخی ملی‌پوشان معترض برای بازگشت به اردوی تیم ملی حکایت دارد که ظاهراً تعداد زیادی از ملی‌پوشان راضی به قبول این درخواست نشده‌اند و عنوان کرده‌اند که حاضر نیستند پشت یکدیگر را در این موضوع خالی کنند.

به گزارش میزان، در حالی که شواهد و مستندات حکایت از بازنشستگی علی مرادی دارد و حتی دیوان عدالت اداری اسفندماه سال گذشته رأی به ابطلال انتخابات فدراسیون در دوره قبل (سال 98) که منجر به ریاست علی مرادی شد، داده است، اما وی همچنان اصرار دارد تا به صورت غیرقانونی بر مسند فدراسیون حضور داشته باشد و حاضر به دل کندن نیست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *