فعالیت مجتمع تفریحی- گردشگری آسیاب خرابه جلفا برای حفظ جان گردشگران با دستور قضایی متوقف شد

15:37 - 17 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۱۶۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جلفا دستور تعطیلی و توقف فعالیت مجتمع تفریحی- گردشگری آسیاب خرابه شهرستان جلفا را صادر کرد.

یوسف احمدی، در گفت‌و‌گو با میزان، از توقف فعالیت مجتمع تفریحی- گردشگری آسیاب خرابه جلفا برای حفظ جان گردشگران خبر داد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جلفا با اعلام این خبر افزود: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار و بروز خسارات احتمالی جانی و مالی و در راستای حمایت از حقوق عامه، خدمات رسانی به گردشگران و مسافران این مجتمع تا استحکام بخشی به نقاط حادثه خیز و رفع خطرات احتمالی با جلب نظر کارشناسان مربوطه، متوقف و از هرگونه فعالیت در این مکان گردشگری جلو گیری خواهد شد.

وی با اشاره به حجم مسافرین و گردشگران خصوصاً در ایام تعطیل سال و این که در صورت بروز هرگونه حادثه و فرونشت در قسمت‌های این مکان شاهد بروز فاجعه انسانی و تلفات جبران ناپذیری خواهیم بود، ادامه داد: متاسفانه با وجود پیگیری های قبلی توفیق چندانی در این زمینه نداشته ایم لذا به ناچار فعالیت این مجموعه تعلیق شد تا پس از تحکیم نقاط حادثه خیز و رفع مخاطرات احتمالی مجدداً مورد بهره بر داری قرار گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه علیرغم وجود جاذبه خاص طبیعی این محل و ظرفیت بالای جذب گردشگر متاسفانه متولی قانونی محل، هنوز به طور مشخص تعیین نشده، گفت: تعیین متولی قانونی محل و ایمن سازی این مجموعه از جمله ضروریات است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی مقتدرانه از هرگونه اقدام در جهت تأمین امنیت جانی مردم فروگذار نخواهد بود و این موضوع نیز با اهتمام جدی در حال پیگیری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جلفا در خاتمه از زحمات بخشداران سابق و فعلی، نیروی هنگ مرزی جلفا و مردم شریف که با صبر و بردباری، متابعت از قانون و اطلاع رسانی به موقع مسئولین را در زمینه یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: شهرستان جلفا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *