رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ابوحیدری: رکابزنان جوان پیش از قهرمانی آسیا در مالزی اردو می‌زنند/ در 2 ماده شانس مدال هستیم

8:45 - 17 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۰۰۱۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت گفت: باید طی یکی، 2 روز آینده بین خادمی و دانشور یک دوچرخه‌سوار را برای قهرمانی آسیا انتخاب کنیم.

محمد ابوحیدری در گفت‌وگو با میزان، درباه لیست نفرات اعزامی به رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا، اظهار داشت: پس از برگزاری 3 دور انتخابی در یک سال گذشته و پشت سر گذاشتن 5 مرحله اردو در نهایت به لیست نفرات منتخب برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند رسیدیم. البته از آنجایی که به دلیل شرایط ارزی و بودجه‌ای باید اعزامی کیفی را در دستور کار قرار می‌دادیم، سعی کردیم برترین رکابزنان را در لیست نهایی قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی سرعت در مورد نهایی نبودن رکابزن اعزامی بزرگسال در بخش سرعت، تصریح کرد: با وجود اعلام قبلی هنوز تکلیف رکابزن اعزامی در بخش سرعت بزرگسالان مشخص نیست و باید طی یکی، 2 روز آینده بین احسان خادمی و محمد دانشور یک دوچرخه‌سوار را انتخاب کنیم.

وی درباره احتمال اعزام تیم جوانان به مالزی، تصریح کرد: در نظر داریم پیش از حضور در قهرمانی پیست آسیا در هند، فقط تیم جوانان یک اردوی 4-5 روزه در مالزی داشته باشد تا با تمرین در پیست چوبی این کشور بتوانند بهترین نتایج را در قهرمانی آسیا بگیرند. دوست داشتیم این اعزام برای دیگر رکابزنان هم میسر شود، اما به دلیل شرایط بودجه‌ای تصمیم گرفتیم تنها تیم جوانان راهی مالزی شود.

ابوحیدری در پاسخ به این که چه انتظاری از تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت در قهرمانی آسیا دارد، اظهار کرد: باتوجه به شناختی که دارم تیم خود و سایر رقبا داریم، به نظرم تیم سرعت جوانان شرایط خوبی دارد و یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال در قهرمانی آسیا به شمار می‌رود. همچنین تیم سرعت بزرگسالان در ماده یک کیلومتر تایم تریل امید زیادی به کسب مدال و ایستادن روی سکو را دارد.

سرمربی تیم ملی سرعت در پایان درباره برنامه‌های پس از پایان قهرمانی آسیا، گفت: پس از پایان قهرمانی پیست آسیا باید خود را آماده حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک کنیم. از همین رو قرار است دقیقاً یک ماه پس از قهرمانی آسیا که مصادف با اواخر تیر ماه می‌شود به ترتیب باید در 2 مسابقه در ژاپن، 2 مسابقه در تایوان و 2 مسابقه در چیشن شرکت کنیم تا با کسب امتیازات شرایط مناسبی در راه کسب سهمیه المپیک 2024 داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *