رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تیم ملی والیبال ایران از بلگراد راهی برازیلیا شد

0:00 - 14 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۷۵۰۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران امشب (جمعه شب 13 خرداد) شهر بلگراد را به مقصد برازیلیا برای حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها ترک کرد.

خبرگزاری میزان _ طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها 2022 بعد از 6 روز در بلگراد به پایان رسید.

این تیم علاوه بر پیگیری تمرینات خود، در این مدت در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی صربستان رفت تا با آمادگی بیشتر وارد فاز مسابقات اصلی لیگ ملت‌ها شود.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز (جمعه 13 خرداد) میهمان سفارت ایران در بلگراد بودند و پس از دقایقی اقامت در سفارت و صرف ناهار، راهی فرودگاه شدند.

ملی‌پوشان والیبال ایران ساعت 20 و 20 دقیقه امروز به وقت محلی (22 و 50 دقیقه به وقت تهران) با پرواز ترکیش بلگراد را به مقصد استانبول ترک کردند و ساعت 23 و 10 دقیقه به وقت آنکارا وارد فرودگاه استانبول خواهند شد.

مردان والیبال ایران پس از یک شب اقامت در هتل فرودگاه این شهر، ساعت 13 و 45 دقیقه روز شنبه 14 خرداد راهی سائو پائولو در کشور برزیل خواهند شد.

این تیم حدود سه ساعت توقف در فرودگاه سائو پائولو دارد و سپس به سمت برازیلیا پرواز خواهد کرد و 40 دقیقه بامداد روز یکشنبه 15 خرداد وارد شهر میزبان هفته نخست لیگ ملت‌ها خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها (18 تا 22 خرداد) به ترتیب به مصاف چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌رود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *