طارمی بهترین بازیکن ماه پورتو شد

14:47 - 11 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۵۰۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه پورتو انتخاب شد.

خبرگزاری میزان - با اعلام باشگاه پورتو، مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم با انتخاب هواداران به عنوان بهترین بازیکن ماه مِی پورتو انتخاب شد.

مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران در این ماه 3 بازی برای پورتو انجام داد و 2 گل به ثمر رساند. او مهره اصلی کونسیسائو در فینال جام حذفی بود و عملکردی عالی مقابل توندلا به نمایش گذاشت.

در پایان مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال پرتغال برترین‌های این لیگ در بخش‌های مختلف معرفی شدند که مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تأثیرگذاری روی ۳۳ گل یکی از ستارگان این فصل تیم فوتبال پورتو و لیگ پرتغال لقب گرفت.

طارمی با ۲۰ گل در رده دوم برترین گلزنان قرار گرفت و با ۱۳ پاس گل در رده‌ چهارم برترین پاسورها ایستاد تا به این ترتیب مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تاثیرگذاری مستقیم روی ۳۳ گل برای پورتو، موثرترین بازیکن و مهاجم لیگ پرتغال لقب بگیرد و نقش زیادی در قهرمانی این تیم ایفا کرده باشد.

با توجه به عملکرد درخشان مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران طارمی نه تنها در ترکیب تیم منتخب این فصل لیگ برتر فوتبال پرتغال قرار گرفت بلکه در صدر جدول موثرترین بازیکنان فصل این لیگ نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: مهدی طارمی پورتو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *