رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظامیان صهیونیست یک دختر فلسطینی را به شهادت رساندند

10:23 - 11 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۴۱۹۹
نظامیان صهیونیست یک دختری فلسطینی را در شمال الخلیل با شلیک گلوله به شهادت رساندند.

خبرگزاری میزان - رسانه‎های فلسطینی گزارش دادند که درگیری‎هایی از سه‌شنبه شب در شهر «سلوان» در جنوب مسجد الاقصی در قدس اشغالی پس از حمله شهرک نشینان به جوانان فلسطینی آغاز شد.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در پی حمله شهرک نشینان به خانه‎ها در «وادی الربابه» در سلوان، سه مرد جوان زخمی شدند.

حمله شهرک نشینان باعث شد که جوانان فلسطینی با پرتاب سنگ به آنها پاسخ دهند که به زخمی شدن دستکم چهار سرباز که بخشی از نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی بودند، منجر شد.

پلیس رژیم اشغالگر قدس در بیانیه‎ای اعلام کرد که پس از درگیری میان فلسطینی‎ها و شهرک‌ نشینان نیروهایی را به سلوان اعزام کرده و به دلیل مجروح شدن 4 سرباز خود دست به بازداشت‎هایی زده است.

اخیرا و پس از آن که شهرک‌ نشینان صهیونیست راهپیمایی موسوم به پرچم را در قدس اشغالی ترتیب دادند و صدها شهرک نشین قبل از آن به مسجد الاقصی هجوم بردند، تنش در فلسطین تشدید و به زخمی شدن و بازداشت ده‎ها فلسطینی منجر شد.

در خبری دیگر، صبح امروز چهارشنبه نظامیان صهیونیست به یک دختر فلسطینی به اتهام تلاش برای انجام عملیات با سلاح سرد در شمال الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی تیراندازی کردند.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست دختری را در مقابل اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل با شلیک گلوله هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این دختر فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *