پولادگر: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسمیت دارد

15:19 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۲۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با وجود عزل سراجی، همچنان رسمیت دارد.

خبرگزاری میزان - سیدمحمد پولادگر در پایان مجمع فدراسیون فوتبال و در جمع خبرنگاران، درباره رأی‌گیری صورت گرفته در این مجمع اظهار داشت: این رأیی بود که اعضای مجمع دادند و این اتفاق با رأی و نظر خانواده فوتبال صورت گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از رأی‌گیری صورت گرفته همچنان رسمیت دارد یا خیر، گفت: اکثریت حضور دارند و مشکلی نیست.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره کمک رئیس جمهور به تیم ملی برای جام جهانی خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله منابعی در راه است تا فوتبال بدون مشکل مالی در مسابقات شرکت کند.

وی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال در قطر، افزود: کشور ما کشوری استثنایی است با 4 فصل اما رسم شده بود تیم‌ها اردوهای خود را در کشورهای مجاور برگزار می‌کردند. نمی‌دانستیم چرا این اتفاق افتاده چون منابع ملی‌مان و مالی کشور خارج می‌شد. گفتیم وقتی شرایط داخلی است لازم نیست کسی اردوی خارجی برگزار کند، اما به این معنا نیست در همه شرایط این حرف را بزنیم چون تیم ملی فوتبال با توجه به اقدام نادرست کانادا با تیم دیگری صحبت می‌کند.

پولادگر همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر غیبت وزیر ورزش در مجمع امروز، عنوان کرد: وزیر کار ضروری داشت و به من گفتند که حضور پیدا کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا وزیر در جشن قهرمانی استقلال حضور نداشت، گفت: به همین دلیل نبود و هیچ حاشیه‌ای نبوده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *