رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی‌های شبانه در غرب پایتخت

14:34 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۱۰۶
معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری 2 تن از افراد شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در غرب تهران خبر داد و گفت: متهمان برای قدرت نمایی در غرب تهران شبانه تیراندازی می‌کردند.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرگرد "محمد زیدی" در تشریح جزئیات خبر دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی‌های شبانه در غرب تهران اظهار داشت: برابر گزارشات دریافتی اواخر هفته گذشته 2نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در محله جنت آباد ضمن عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی با استفاده از سلاح گرم تیراندازی های متعدد شبانه داشته و متواری شده اند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت. و مخفیگاه متهمان در حوالی "جنت آباد" شناسایی شد.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران افزود: پس از یک سری تحقیقات میدانی و اطلاعاتی گسترده و هماهنگی های قضائی، سرانجام روز گذشته هر 2 متهم در مخفیگاهشان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

زیدی به کشف یک قبضه شبه سلاح کلت کمری ، تعداد 300 عدد فشنگ جنگی کلت 9 میلی متری ، تعداد 7 قبضه سلاح سرد و 2 قبضه شمشیر مخصوص درگیری از مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: متهمان که از اراذل و اوباش با سوابق متعدد شرارت و مزاحمت برای شهروندان هستند، هدف از عمل مجرمانه خود را عرض اندام و خودنمایی اعلام کرده اند.

محمد زیدی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: پلیس در مقابل مخلان امنیت جامعه با اقتدار ایستادگی کرده و برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *