رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسکوچیچ 5 استقلالیِ تیم ملی را خط زد/ نیازمند جایگزین حسینی شد

11:22 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۲۵۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دراگان اسکوچیچ 5 بازیکن استقلال را به دلیل حضور بدون هماهنگی در جشن قهرمانی از اردوی تیم ملی فوتبال خط زد.

خبرگزاری میزان - درحالی که گفته‌می‌شد سرمربیان تیم ملی فوتبال ایران و استقلال توافق کرده بودند تا 5 بازیکن استقلالی حاضر در اردوی تیم ملی تنها برای شرکت در جشن قهرمانی اردوی تیم ملی را ترک کنند، امامجیدی از هر 5 بازیکنی که به اردو دعوت شده بودند در بازی دیروز مقابل نفت مسجدسلیمان استفاده کرده که این موضوع به مذاق دراگان اسکوچیچ خوش نیامد تا قید آبی‌پوشان را بزند.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی ایران اعلام کرد که طبق تصمیم اسکوچیچ هر پنج بازیکن تیم استقلال را از اردوی تیم ملی خط بزند تا به این ترتیب سیدحسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی مهدی‌پور، جایی در اردوی فعلی تیم ملی فوتبال نخواهند داشت.

همچنین طبق تصمیم سرمربی کروات تیم ملی، پیام نیازمند دروازه‌‌بان لژیونر تیم پورتیموننزه پرتغال جانشنی سیدحسین حسینی شد.

طی روزهای گذشته درباره حضور این نفرات در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح بود، ابتدا گفته شد با تعامل باشگاه استقلال با سرمربی تیم ملی، ممکن است تنها 2 بازیکن ملی‌پوش استقلال برابر نفت بازی کنند، اما از سوی دیگر مخالفت اسکوچیچ با حضور 5 بازیکن ملی‌پوش استقلال مطرح شد.

در نهایت بازیکنان استقلال نه تنها دیروز در اردوی تیم ملی حاضر نشدند بلکه فرهاد مجیدی از هر 5 نفر در ترکیب اصلی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان استفاده کرد تا در نهایت سرمربی تیم ملی روی نام هر 5 ملی‌پوش استقلال خط قرمز بکشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *