رونمایی «قسام» از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت

9:04 - 07 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۷۰۱۵
یکی از فرماندهان ارشد گردان‌های قسام در برنامه‌ای تلویزیونی از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت رونمایی کرد.

خبرگزاری میزان - تحولات فلسطین در میانه افزایش قوای مقاومت در جریان است.

رونمایی قسام از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت

«محمد سنوار» از فرماندهان ارشد گردان‌های «قسام» در برنامه «ما خفی اعظم» در شبکه «الجزیره» از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت رونمایی کرد.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، «سنوار» تاکید کرد که اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت در طول نبرد «سیف القدس» به طور مداوم تشکیل جلسه می‌داد.

وی عنوان کرد که اتاق امنیتی متشکل از افسران اطلاعاتی «قسام»، «حزب الله» لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت است.

به گفته این فرمانده ارشد مقاومت فلسطین، این اتاق امنیتی مشترک فعالیت‌های اطلاعاتی مهمی در نبرد «سیف القدس» داشت.

«سنوار» گفت «به آزادگان جهان می‌گوییم، مسجد الاقصی منتظر شماست، پس گوش به زنگ باشید!»

این برنامه فاش کرد ضربه‌ای که گردان‌های «قسام» شاخه نظامی جنبش «حماس» قبل از پایان جنگ 11 روزه در غزه قصد داشت در سال گذشته به رژیم صهیونیستی وارد کند، شامل شلیک همزمان 362 موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی بود.

این برنامه همچنین تاکید کرد که قرار بود این موج از حملات، 14 شهر و شهرک صهیونیست‌نشین از جمله «حیفا»، «تل‌آویو»، «دیمونا» و «ایلات» را دربرگیرد.

«سنوار» در این رابطه گفت «وقتی به دشمن صهیونیستی هشدار می‌دهیم، هر حرف و کلمه‌ای حساب ویژه‌ای خواهد داشت. می‌دانیم از کجا به دشمن ضربه وارد کنیم و آن را تحت فشار قرار دهیم و معادلات مهمی را برقرار کردیم که کاملا از آن حساب برده می‌شود.»

او گفت «در آغاز نبرد سیف القدس به دنبال اجرای عملیات اسارت نظامیان اسرائیلی بودیم تا رژیم صهیونیستی را وادار به امضای توافق مبادله اسرا کنیم.»

برنامه «ما خفی اعظم» همچنین فاش کرد که تک‌تیراندازان گردان‌های «قسام» در نبرد «سیف القدس، دوربین‌های جاسوسی و مراقبتی دشمن صهیونیستی را در مرز غزه هدف قرار داده و آن‌ها را از کار انداختند.

 «محمد سنوار» گفت «توان و قدرتی که کسب کرده و خواهیم کرد و تجربه‌ها و دروس بدست آمده، هر روز ما را به آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان نزدیک‌تر می‌کند.»

یورش صهیونیست‌ها به غرب جنین

بر اساس گزارش‌ها، نیروهای اشغالگر صهیونیستی به شهر «الیمون» در غرب «جنین» یورش بردند.

حماس پیشرفت زیادی در نبرد آگاهی‌بخشی داشت

«یوسی یوشع»، خبرنگار و تحلیلگر صهیونیستی گفت «حماس پیشرفت زیادی در نبرد آگاهی‌بخشی داشته و شیوه خطاب قرار دادن اسرائیلی‌ها در عرصه رسانه‌ای را نیز بهبود بخشیده است.»

خطیب مسجد الاقصی: اجازه ورود راهپیمایی پرچم به مسجد الاقصی را نخواهیم داد

«شیخ عکرمه صبری»، خطیب مسجد الاقصی گفت «تاکنون سابقه نداشته راهپیمایی پرچم وارد مسجد الاقصی شود و هیچ وقت هم اجازه چنین چیزی را نخواهیم داد.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *