تشکر رئیس جمهور از همکاری مردم در اجرای طرح اصلاح توزیع یارانه‌ها

15:03 - 30 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۵۸۰۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهو با قدردانی از حضور و همراهی مردم با دولت در مقابله با کرونا گفت: در مسئله اقتصادی هم حقیقتا باید از مردم قدردانی کرد چرا که اگر همراهی‌شان نبود برداشتن گام‌های اساسی و زیربنایی در حل مشکلات میسر نبود.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جمع مردم مهاباد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی مردم اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی حقیقتا در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و نقشی اساسی دارد، دفاع جانانه از مرزهای کشور و تقدیم شهیدان والامقام و ایثارگران و جانبازان نمونه بارز این نقش ویژه است.

حجت‌الاسلام رئیسی با تشکر از مردم منطقه گفت: مردم فهیم منطقه یک آزمون ویژه دادند و اینکه در مقابل ضد انقلاب و بد خواهان با بصیرت ایستادگی کردند و آنها را نا امید کردند؛ من باید به مردم استان به خاطر این موضوع تبریک گویم و به نسل جدید بگویم پدران شما حقیقتا افتخار آفرینی کردند و دلیل صدق ادعای ما ۲۰هزار شهید استان است.

رئیس جمهور با تشکر از نیروهای مسلح و مرزبانان استان ادامه داد: باید به سرداران رشید این استان ادای احترام کنیم و از بسیجی‌های منطقه  تشکر کنیم و باید تاکید کنم که بسیج یک حزب نیست بلکه یک جریان وسیع فراگیر از همه زبان‌ها و مذاهب و دلدادگان انقلاب را در بر می‌گیرد.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به مطالبات مردم تصریح کرد: نسبت به مسائل شهرستان و مسائل مردم و نیازهای آنها در حوزه‌های مختلف از جمله معیشت توجه ویژه داریم و این موضوعات برای دولت یک امر محوری است.

وی با اشاره به کاهش فوتی‌های کرونا گفت: در ابتدای دولت روزانه ۷۰۰ نفر از خانواده‌ها در کشور به خاطر از دست دادن عزیزان خود داغدار می‌شدند اما با لطف خدا و کمک مردم امروز این عدد به زیر ۷ نفر رسیده است.

رئیس جمهور ضمن قدردانی از حضور و همراهی مردم با دولت در مقابله با کرونا تاکید کرد: در مسئله اقتصادی هم حقیقتا باید از مردم قدردانی کرد چرا که اگر همراهی مردم نبود برداشتن گام‌های اساسی و زیربنایی در حل مشکلات میسر نبود و امید است تا با اجرای کارهای زیربنایی شاهد رشد ۸ درصدی وعده داده شده باشیم.

حجت‌الاسلام رئیسی مسئله تولید به ویژه تولید دانش بنیان را در مهاباد مسئله محوری عنوان کرد و افزود: بومی گزینی در استخدام‌های استان، فعال شدن بازارچه‌های مرزی به عنوان یک فرصت و به صورت قانون مند، تخصیص یک مرکز درمانی ویژه شهرستان و جادهای مواصلاتی استان باید مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: قدم قدم خاک جمهوری اسلامی جلوه‌ای از امنیت مثال زدنی است و باید خداوند را به دلیل وجود این امنیت در مرزهای کشور سپاس گفت و از مرزبانان و نیروهای مسلح قدردانی ویژه کرد.

رئیس جمهور مسئله وحدت را موضوعی اساسی برای پیشرفت کشور دانست و بیان کرد:جوانان منطقه بدانند که اختلاف همه چیز را از ما خواهد گرفت و باید تلاش ما در ایجاد وحدت برپایه قرآن، نبی مکرم(ص) و باورهای عمیق مشترک باشد.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: بنای دولت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است و تمام کارکنان دولت بدانند که ملت از ما انتظار دارند و این انتظار به حق است.

وی اشتغال را یکی دیگر از مسائل مهم دولت عنوان کرد و یادآور شد: دولت سعی دارد با فعال کردن بازارچه‌های مرزی و استغال دانش بنیان گام اساسی در کاهش نرخ بیکاری بردارد. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *