بازداشت 4 جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی

12:32 - 30 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۵۶۰۴
منابع فلسطینی می گویند نظامیان صهیونیست شماری از جوانان فلسطینی را در قدس اشغالی بازداشت کرده است.

خبرگزاری میزان - نظامیان صهیونیست چهار جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش منابع فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی این چهار جوان را به ادعای اینکه قصد انجام عملیات زیرگیری با خودرو در ایست بازرسی «حزما» در شمال قدس اشغالی داشتند، بازداشت کردند.

وزیر خارجه ترکیه به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که «مولود چاووش اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه هفته آینده به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد.

در همین راستا، شبکه عبری زبان «کان» تاکید کرد که اوغلو در این سفر مسئله بازگشت سفرای ترکیه و رژیم صهیونیستی به تل‌آویو و آنکارا را پس از بحران سیاسی بین طرفین با مسئولان رژیم صهیونیستی بررسی خواهد کرد.

این شبکه بیان کرد که این اولین سفر علنی یک مقام بلندپایه ترکیه به فلسطین اشغالی پس از سفر «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی به ترکیه در ماه مارس گذشته است.

نبرد سیف القدس سرآغاز روزهای سیاه دشمن خواهد بود

جانشین فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) سرآغاز روزهای سیاه دشمن صهیونیستی در مسیر نابودی آن خواهد بود.

مروان عیسی، در سخنانی در فایلی ویدئویی در سالروز شهادت برادرش وائل عیسی، تاکید کرد که نبرد سیف القدس عواقب و پیامدهایی راهبردی برای دشمن صهیونیستی و آینده این رژیم در سرزمین فلسطین به دنبال خواهد داشت.

برافراشتن پرچم حماس در «ام الفحم»

برافراشتن پرچم حماس و فریاد زدن نام «محمد ضیف»، فرمانده کل گردان‌های قسام در راهپیمایی ساکنان ام الفحم در سرزمان‌های اشغالی 1948 به مناسبت اولین سالروز شهادت «محمد کیوان»، جوان فلسطینی ساکن این شهر.

انتشار تصاویر نفوذ پهپاد گروهان‌های قدس به شهرک‌های صهیونیستی

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصاویر جدیدی از نفوذ پهپاد خود به شهرک‌های صهیونیستی در جریان نبرد «سیف القدس» در سال گذشته منتشر کرد.

ادامه اعتصاب غذای اسیر فلسطینی برای 79 روز متوالی

«خلیل العواوده»، اسیر فلسطینی از 79 روز پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *