رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نکونام: نمی‌‌دانم این لیگ حرفه‌ای است یا خیر/ پیکان ساختار دفاعی خوبی دارد

19:15 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۴۰۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: فقط دم از حرفه‌ای بودن می‌زنیم و شرایطی که در فوتبال ما هست، اسفناک است

خبرگزاری میزان - جواد نکونام سرمربی تیم فولاد درخصوص دیدار فردا مقابل پیکان از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*می‌دانیم با یک تیم با سازماندهی و شکل دفاعی خوب بازی داریم که نفوذ به این تیم سخت است. اما تمام تلاشمان را می‌کنیم این اتفاق را رقم بزنیم. باید با تمرکز بازی کنیم و اشتباهات حداقلی داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. امیدوارم با تمرکز بالا حداکثر امتیاز را بگیریم.

*یک نکته هست که باید اشاره کنم؛ ما فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنیم، اما دو روز قبل سایپا با شهرداری بوشهر بازی کرد، روز قبل سایپا آن جا تمرین کرد و امروز تیم هوادار - نساجی بازی می‌کند و فردا هم ما در همین استادیوم جلوی پیکان بازی می‌کنیم. نمی‌‌دانم این لیگ حرفه‌ای است یا خیر. فقط دم از حرفه‌ای بودن می‌زنیم و شرایطی که در فوتبال ما هست، اسفناک است و هرروز بدتر می‌شود و شرایط را برای فوتبال ما سخت می‌کند.

*در مورد کنفرانس خبری که حضور پیدا نکردم تا زمانی که برنامه ریزی نباشد این اتفاق در لیگ برتر می‌افتد. چون ما از گرد و غبار اهواز جدا شدیم و آمدیم تهران تمرین کردیم. تیم ما زمین تمرین نداشت و همانطور که در تهران زمین بازی نیست، زمین تمرین هم پیدا نکردیم. به لطف یکی از دوستان ساعت ۱۲ ظهر زمین تمرین گرفتیم و بتوانیم برای بازی فردا آماده شویم.تیمم هرجای تهران باشد برود تمرین، تا من برگردم سازمان لیگ ۳-۴ ساعت می‌شود. این به هیچ وجه بی احترامی به خبرنگاران نیست و هیچ وقت عادت ندارم این کار را کنم. این برنامه ریزی سازمان لیگ است و بیاییم یک بار برای همیشه این برنامه ریزی را درست کنیم و هر تیمی در شهر خودش کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه را. برگزار کند و همه رسانه‌ها آنجا نماینده دارند و می‌توانند برگزار کنند.

*بپرسید ببینید آیا یک مربی در نشست خبری خوزستان شرکت کرده؟ نه. همه مربیان تمرین و برنامه و کار دارند و وقتی هم کار ندارند در کنفرانس شرکت می‌کنند و من هم وظیفه ام این است چنین کاری کنم. امیدوارم برنامه فوتبالمان کلا طوری باشد همه به سمت حرفه‌ای شدن قدم بردارند تا ما هم که حرفه‌ای هستیم در این راه کمک کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *