اعتراف یک زوج به 10 فقره سرقت منزل

17:57 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۳۹۱۵
رئيس پايگاه دهم پليس آگاهی پایتخت از كشف 10 فقره سرقت منزل توسط یک زوج جوان به ارزش 15 ميليارد ريال خبر داد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پايگاه خبری پليس، سرهنگ وحيد ذاكری بيان داشت: در پی وقوع سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی پايگاه دهم پليس آگاهی در ارديبهشت ماه سالجاری با شيوه و شگرد جديد توسط یک مرد و يک خانم مراتب پی جويی و كشف جرم در دستور کار کارآگاهان پايگاه دهم قرار گرفت.

وی عنوان كرد: كارآگاهان با حضور در محل های سرقت و بررسی شيوه و شگرد سارقان در نهايت با بهره گيری اقدامات پليسی، هويت سارقان بنامان كريم 36 ساله و همسرش به نام فرزانه 34 ساله را شناسايی کردند.

رئیس پايگاه دهم پليس آگاهی تهران ابراز داشت: با تلاش كارآگاهان و با هماهنگی قضائی، متهمان در بیست و چهارم ارديبهشت در محل سکونت جديدشان در محدوده " مرتضی گرد" شناسايی و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.

اين مقام انتظامی تصريح كرد: پس از انتقال متهمان به این پايگاه، به بیش از 10 فقره سرقت منزل با شيوه و شگرد يكسان اعتراف کردند.

ذاکری در پايان گفت: درادامه پی جوئی انتظامی تعدادی از اموال مسروقه شامل لوازم خانگي، البسه ، زيور آلات و نقره جات در منزل يکي از بستگان آنان در شهر ري کشف و تلاش برای شناسايی مالخر و سایر مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سرقت سرقت منزل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *